شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار بازیگران و کارگردانان چند فیلم از حسین یاری را به نمایش می‌گذارد و در بخش سینمای کلاسیک فیلم‌هایی مانند «دزد دوچرخه» و «آشوب» را پخش می‌کند.
کد خبر: ۶۹۴۸۰۰
حسین یاری و «دزد دوچرخه» در شبکه نمایش

این شبکه در این هفته و در ساعت 21 چند فیلم را که حسین یاری در آنها بازی کرده است، تقدیم علاقه‌مندان می‌کند. امشب در این ساعت فیلم «آتش در خرمن» را پخش می‌کند که سعید حاجی‌میری آن را ساخته و موضوع آن درباره سال‌های دفاع مقدس است. این فیلم یکی از آثاری است که یاری در ابتدای ورودش به دنیای بازیگری آن را تجربه کرد.

تله فیلم «مهمان‌خانه‌ای در برف» را سعید سلطانی کارگردانی کرده و برخی آن را از آثاری می‌دانند که در گونه ترسناک و ماورایی تولید شده است. لاله اسکندری در این فیلم نقش اصلی و متفاوتی را بازی می‌کند و یاری هم یکی از بازیگران نقش اصلی آن است.

«عروس افغان» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی داستانش در افغانستان رخ می‌دهد و یاری نقش اول آن را به‌عهده دارد. این فیلم دوشنبه از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم «پرواز خاموش» به کارگردانی عبدالحسین برزیده هم داستانی جنگی دارد که یاری در آن نقش یک رزمنده را بازی می‌کند. این فیلم برای سه‌شنبه درنظر گرفته شده است. برای روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هم فیلم‌های «منطقه ممنوعه»، «سرعت» و «اقلیما» با بازی حسین یاری در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است.

شبکه نمایش در ساعت 15 فیلم‌هایی را برای کودکان پخش می‌کند، «مومو»، «کیسه برنج»، «آنچه کتی انجام داد»، «پاورچین پاورچین»، «انتخاب آدل»، «موریسون خواهر‌دار می‌شود» و «اولین ستاره» فیلم‌هایی هستند که برای این ساعت در نظر گرفته شده‌اند.

در ساعت 17 که به نمایش آثاری از سینمای هند اختصاص دارد، فیلم‌‌های «واکسی»، «جنگجو»، «پرواز یک و دو»، «سرکار راج»، «آندولن» و «سلطان شبکه» در نظر گرفته شده است.

ساعت 19 هم شبکه نمایش فیلم‌های ایرانی را پخش می‌‌کند؛ «زخم شانه حوا»، «استشهادی برای خدا»، «گاهی به آسمان نگاه کن»، «بادام‌های تلخ»، «محموله»، «لبنان عشق من» و «شکار روباه» فیلم‌هایی هستند که این هفته به نمایش درمی‌آیند.

ساعت 23 همزمان پخش فیلم‌های پرطرفدار است؛ فیلم‌هایی مانند «بالاترین پیشنهاد»، «جستجوی سراسری»، «نبرد سوداگران»، «خیاط پاناما»، «زن سیاه‌پوش»، «پسرم چی آوردی به سرم» و «سایه شوگان» برای این ساعت تدارک دیده شده‌‌‌اند.

ساعت یک بامداد هم به نمایش فیلم‌های کلاسیک سینما اختصاص دارد که از امروز تا آخر هفته فیلم‌های «آشوب» و «رویا» به کارگردانی کوروساوا، «واکسی»، «دزد دوچرخه»، «معجزه در میلان» و «آمبرتو دی» ساخته دسیکا و «حفره» به کارگردانی جاکوب بیکر پخش می‌شود. (روابط‌عمومی شبکه نمایش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها