جام جم آنلاین گزارش می دهد

میراث فرهنگی از نگاه داعش؛ پول یا پتک؟

هتاکی داعشی ها به قبرها و حسینیه‌ها

گروه تکفیری -تروریستی داعش تصاویری از تخریب و انفجار قبور و حسینیه‌ها در استان نینوا را در اینترنت منتشر کرد.
کد خبر: ۶۹۲۱۴۰
هتاکی داعشی ها  به قبرها و حسینیه‌ها

گروه تکفیری داعش که هنوز در شهر موصل واقع در استان نینوا در حال جولان است و این شهر را در تصرف خود دارد، هر روز جنایت جدیدی را در این شهر رقم می‌زند تا بیش از پیش رعب و وحشت را میان مردم عراق ایجاد کند و انتقام پیشروی‌های ارتش و نیروهای داوطلب مردمی را بگیرد.

بریدن دست کودکان، تجاوز به زنان شوهردار و دختران، به صلیب کشیدن مخالفان، گرفتن بیعت اجباری برای «ابوبکرالبغدادی»، تعیین مجازات شلاق برای عدم رعایت بدعتهای ایجاد شده در دین مبین اسلام و ....تنها گوشه‌ای از این جنایات است.

این گروه تکفیری اخیرا تصاویری از عملیات تخریب قبور و حسینه‌های در شهر موصل را از طریق اینترنت منتشر کرده است.

تغییر تاکتیک در اردوگاه اصلاح‌طلبان

نشریه مثلث در مطلب «تغییر تاکتیک» در اردوگاه اصلاح‌طلبی به بحث‌های جدید پیرامون «نواصلاح‌طلبی علیه اصلاح‌طلبی» پرداخته است.

شماره جدید هفته‌نامه مثلث، با پرونده ویژه «بازگشت آیت‌الله به سیاست رسمی» و بررسی ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی در مجلس خبرگان رهبری، منتشر شد.

این شماره مثلث که به بررسی مجلس خبرگان رهبری پرداخته است، به مقوله بازگشت هاشمی رفسنجانی به معادلات هیات رئیسه خبرگان نیز پرداخته است.

همچنین «تغییر تاکتیک» در اردوگاه اصلاح‌طلبی به بحث‌های جدید پیرامون نو اصلاح‌طلبی با تیتر «نو اصلاح‌طلبی علیه اصلاح‌طلبی» پرداخته است.

ناشر آثار عطاءالله مهاجرانی فعال می‌شود

انتشارات امید ایرانیان ناشر آثار عطاءالله مهاجرانی دوباره فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش فارس، انتشارات امید ایرانیان ناشر آثارعطاءالله مهاجرانی که مدتی غیرفعال شده بود اعلام کرد دوباره فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

مجوز این انتشارات به نام جمیله کدیور است که بنا بر اعلام وی به زودی شروع به فعالیت مجدد خواهد کرد. وی در متنی چنین نوشته است: «انتشارات امید ایرانیان بعد از چند سال وقفه ناخواسته، بزودی فعالیت خود را به سبکی جدید و متفاوت از گذشته آغاز می کند. اخبار انتشارات را از همین جا و از سایت مکتوب دنبال کنید. پیشنهادی هم بود طرح کنید تا خدا چه خواهد.»

واکنش مرعشی به سخنان حجاریان

سید حسین مرعشی، در واکنش به سخنان سعید حجاریان گفت: سرنوشت روحانی و اصلاح طلبان به هم گره خورده است.

عضو شورای مرکزی کارگزاران » با بیان اینکه اگر در انتخابات اصلاح طلبان همراه روحانی نبودند، پیروزیش ممکن نبود، گفت: اگر مجددا انتخاباتی بخواهد برگزار شود، روحانی و اصلاح طلبان باید با هم حرکت کنند.

به گزارش مثلث آنلاین مرعشی، افزود: امروز آقای روحانی "متحد جدی"اصلاح طلبان است و بخش مهمی از دولت را هم عناصر اصلاح طلب تشکیل می دهند.

وی گفت: قای خاتمی لیدر جریان اصلاحات است و آقای هاشمی رفسنجانی یک شخصیت فراجناحی است که مورد احترام خاص اصلاح طلبان قرار دارد.

حجاریان که با روزنامه آرمان گفت وگو کرده است، گفته است: اصلاح طلبان تا آنجایی که توانستند برای آقای روحانی مایه گذاشتند؛ دوستانی مانند آقایان جلایی پور، کرباسچی ومرعشی و خود من چه اندازه در تایید ایشان صحبت کردیم. آقای زیباکلام هم که مقالات زیادی در حمایت از رئیس جمهور و دولت داشته است. دوستان دیگر هم هستند اما یک بحث در اینجا وجود دارد. آیا آقای روحانی خودش باید بخواهد که از او دفاع شود یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها