به من گفتند بازی می کنی اما هیچ اتفاقی نیفتاد

ناراحتی بیت آشور از رفتار کروش

بازی نکردن استیون بیت آشور در جام جهانی هنوز برای مدافع ایرانی باشگاه ونکوور حل نشده است.
کد خبر: ۶۹۲۰۸۱
ناراحتی بیت آشور از رفتار کروش

به گزارش جام جم ورزشی؛ او در مصاحبه اش با سایت ونکوور سان گفته که قرار بوده در بازی مقابل نیجریه در ترکیب اصلی باشد اما چند ساعت مانده به این بازی، به او اعلام می شود که پژمان منتظری جایگزین او در سمت راست خط دفاعی تیم ملی خواهد شد.

بعد از تساوی تیم ملی مقابل نیجریه، کروش تصمیم می گیرد از همین ترکیب برای بازی با آرژانتین هم استفاده کند. بیت آشور می گوید:" نیمکت نشینی در اولین بازی مساله سخت بود اما سعی کردم با آن کنار بیایم و گفتم حتما در بازی با آرژانتین به میدان می روم اما در بازی با آرژانتین هم به من بازی نرسید. می دانید از چه چیزی ناراحتم؟ از اینکه به من گفته بودند قرار است بازی کنم و ذهنم را درگیر این موضوع کرده بودند اما به من بازی ندادند."

بیت آشور در ادامه صحبتهایش درباره شرایط روحی اش بعد از بازی نکردن در جام جهانی صحبت می کند:" اوضاع خوبی نداشتم اما نزدیکانم مدام می گفتند که خیلی ها دوست داشتند شرایط تو را داشته باشند و یکی از 23 نفری باشند که همراه تیم ملی به جام جهانی می روند. فکر کردن به این موضوع به من آرامش داد اما روز مسابقه وقتی می بینی که هم تیمی هایت مشغول بازی هستند تو هم دوست داری به میدان بروی و یکی از آنها باشی."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها