رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم با اعلام خبر دستگیری دو سارق کیف قاپ در محدوده دارآباد اظهار داشت: عوامل گشت کلانتری 164 قائم در حین گشت زنی خود در محدوده داراباد به یک دستگاه خودروی پراید نوک مدادی با دو سرنشین مشکوک شدند و زمانی که قصد داشتند اوراق هویتی و مالکیت خودروی مذکور را کنترل کنند، مشاهده کردند که دو سرنشین خودروی پراید با دیدن آنها با خودروی خود از محل فرار کردند.
کد خبر: ۶۹۲۰۱۸

جام جم سرا: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند افزود: عوامل گشت انتظامی در جریان تعقیب و گریز خودروی مذکور علی‌رغم روشن بودن آژیر خودروی گشت و تذکر مکرر ماموران به سرنشینان خودروی پراید از طریق بلندگوی اتومبیل پلیس، متاسفانه سرنشینان پراید نوک مدادی توجهی به تذکرات و دستور ایست ماموران نکردند و عوامل گشت انتظامی مجبور به استفاده از سلاح برای متوقف کردن خودروی پراید شدند.

وی با تاکید بر اینکه ماموران با توجه به قانون استفاده از اسلحه، اقدام به شلیک یک تیر هوایی کردند، گفت: ماموران پس از شلیک گلوله هوایی موفق شدند خودروی پراید را متوقف کنند و هر دو سرنشین خودروی مذکور را دستگیر کنند.

به نقل از تسنیم، حسنوند ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی این دو نفر که خود را «سعید» و‌ «رضا» معرفی کردند، یک کیف زنانه، تعدادی البسه زنانه، یک عدد کوله آبی دخترانه و یک کیف دستی زنانه شدند که از داخل آنها نیز یک کارت شناسایی به نام مریم کشف شد.

رئیس کلانتری 164 قائم با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که این دو متهم، در محدوده شمال شهر اقدام به سرقت و کیف قاپی از زنان می‌کردند،‌ افزود:‌ با توجه به اموال کشف شده از متهمان، پرونده مقدماتی با موضوع سرقت و کیف قاپی تشکیل شد و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها