بهنوش بختیاری آرزوی دختری بی سرپرست به نام شکیلا را برآورده کرد.
کد خبر: ۶۹۱۷۱۶
بهنوش بختیاری آرزوی «شکیلا» را برآورده کرد/ گزارش تصویری

برنامه جشن رمضان هر ساله در ماه مبارک رمضان بعد از افظار از شبکه 5 سیما به روی آنتن می رود. این جشن بزرگ و معنوی به مدت 18 سال است که با همت شبکه پنج سیما و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شود.

/Media/Image/1393/04/13/635400382768955942.jpg

هدف از برگزاری این جشن کمک به ایتام و کودکان بی سرپرست می باشد که هر ساله با همت خیران و مردم سراسر کشور کمک های قابل توجهی به نیازمندان می شود. در برنامه امسال جشن رمضان که با اجرای سید کاظم احمدزاده و هومن حاجی عبداللهی در سوهانک تهران برگزار می شود کار جدیدی آغاز شده است.

در محل برگزاری این جشن، صفحه ای به شکل قلب طراحی شده است که روی آن نامه های بچه های بی سرپرست قرار گرفته است که درون هر نامه کودکی آرزوی خود را نوشته است. هر شب که مهمانی در برنامه جشن رمضان حاضر می شود یکی از این نامه را برداشته و قول می دهد که آن آرزو را برآورده کند. این آرزو ها از داشتن یک عروسک شروع می شود و تا داشتن یک خانه به اتمام می رسد.

دو شب گذشته بهنوش بختیاری مهمان این برنامه بود که پاکتی را از میان پاکت های موجود انتخاب کرد و گفت حتما آن آرزو را برآورده خواهد کرد. بهنوش بختیاری امروز با انتشار عکسی از این کار خدا پسندانه ی خود در اینستاگرام نوشت:

"امروز یک روز خوب و زیبا بود شکیلای عزیزم به آرزوش رسید امشب راس ساعت 21:40 در شبکه تهران شبکه 5 منتظر شماهستم باهم به تماشای آرزوی شکیلا بنشینیم."

به نظر می رسد کار خوبی توسط جشن رمضان امسال شروع شده است که امید می رود در طول سال نیز ادامه یابد. علاقه مندان برای کمک به ایتام می توانند با تلفن همراه خود کد دستوری #8877* را شماره گیری کنند. (مجله زندگی شیک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
۰
۰
سلام
مرسی خبر ما رو نقل كردید. ای كاش میذاشتید آدرس ما روی عكس می موند كه خبر در كل رسانه ها برای شما ثبت نشه كه همه بزنن به نقل از جام جم!
پاسخ: با تشكر از شما و سایت خوبتان؛ متن خبر از سایت شما برداشته شده كه منبع آن هم ذكر شده است. اما عكس مستقیما از اینستاگرام برداشته شده. چون عكس سایت شما كیفیت بالایی نداشت.. موفق باشید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
۰
۰
خانم بختیاری .جای سبددوچرخه پشت فرمان است نه جلوپای ركاب زن.آخه طفلكی چطور پابزنه؟؟؟؟؟
زهره مسجدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
۰
۰
باسلام ازشما دست اندركان خواهش میكنم ارزو دارم كه یك حقوق داشته باشیم كه بتوانیم زندگی كنیم ماهم حق زندگی داریم تورا به خدا كمك كنید ارزوهای زیادی دارم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها