تصویربرداری سریال «انقلاب زیبا» که به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای شبکه یک تولید می‌شود به پایان نزدیک شده و ترانه تیتراژ آن را محسن چاووشی می‌خواند.
کد خبر: ۶۹۰۵۷۵
محسن چاووشی برای «انقلاب زیبا» می‌خواند

تصویربرداری انقلاب زیبا دوم اردیبهشت امسال در یکی از لوکیشن‌های اصلی در خانه‌ای حوالی خیابان کامرانیه آغاز شد و به گفته عباسی‌زاده تاکنون 80 درصد از تصاویر این سریال ضبط شده است.

عباسی‌زاده در این باره گفت: تصویربرداری سریال همچنان در تهران و تدوین و صداگذاری آن همزمان با تصویربرداری ادامه دارد. بزودی ساخت تیتراژ با آهنگسازی امیر توسلی و خوانندگی محسن چاووشی آغاز می‌شود. در سریال انقلاب زیبا ماجراهای زندگی زیبا و حامد روایت می‌شود که در یک موسسه رسانه‌ای همکار هستند. آنها تصمیم می‌گیرند با هم ازدواج کنند، اما جابر پدر زیبا در کودکی، زیبا و مادرش را ترک کرده و از کشور خارج شده است. از طرفی پدر حامد در مبارزات قبل از انقلاب در زندان‌های حکومت پهلوی کشته شده و او با مادر خود زندگی می‌کند.

زیبا در خانواده‌ای با تفکرات مدرن بزرگ شده و در این زمینه تفاوت‌هایی با حامد دارد، اما با وجود این هر دو به یکدیگر علاقه‌مندند. حامد و زیبا در تدارک برگزاری مراسم عروسی هستند که اتفاقی غیرمنتظره روی می‌دهد. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در گذشته می‌شود که خانواده‌ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می‌برد.

این سریال داستانش را در زمان معاصر روایت می‌کند و تاثیر رخدادهای تاریخی در چند دهه گذشته کشورمان را بر سرگذشت شخصیت‌های سریال به نمایش می‌گذارد.

پیش از این زمزمه‌هایی درباره پخش این سریال در دو فاز و پیش و پس از ماه مبارک رمضان شنیده شده بود، به گفته عباسی‌زاده، شبکه یک هنوز زمان قطعی پخش سریال را اعلام نکرده است، اما دهه فجر یکی از گزینه‌هایی است که برای پخش این سریال در نظر گرفته شده است.

به گفته این تهیه‌کننده، انقلاب زیبا در چند لوکیشن اصلی از جمله خانه‌ای در خیابان ایرانشهر که خانه پدری حامد است و خانه‌ای در کامرانیه که خانه پدری زیبا است، ادامه دارد و در کنار تصاویر مربوط به این دو لوکیشن که از بسترهای اصلی داستان هستند، تصویربرداری نماهای عمومی و صحنه‌های محل کار حامد و زیبا نیز انجام می‌شود.

آتیلا پسیانی در نقش پدر زیبا، آزاده صمدی در نقش زیبا، علیرضا کمالی در نقش حامد همسر زیبا، فریبا کوثری مادر حامد، نوش‌آفرین رحمانی در نقش دوست زیبا،‌ مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه تهرانچی، فهیمه جلوخانی نیارکی، کیان محمدی، غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر، رضا افشار، محسن درویش‌زاده و پیمان یاحقی، دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

شقایق فراهانی و مجید مظفری نیز از آخرین بازیگرانی هستند که به گروه بازیگران انقلاب زیبا پیوسته‌اند.

عباسی‌زاده درباره تصویربرداری بخش‌هایی از سریال که به دوره پیروزی انقلاب اسلامی ایران مربوط است، گفت: تصاویر مربوط به گذشته در این سریال بسیار محدود است و هنوز وارد این مرحله از کار نشده‌ایم.

این تهیه‌کننده توضیح داد: بیشتر بخش‌ نماهای خارجی سریال تصویربرداری شده و نماهای مربوط به محل کار زیبا و حامد نیز انجام شده است.

رامین عباسی‌زاده پیش از این سریال‌هایی چون سقوط یک فرشته را تهیه‌ کرده و بهرنگ توفیقی کارگردانی مسیر انحرافی را در کارنامه دارد. نویسندگی فیلمنامه انقلاب زیبا را حامد عنقا به‌عهده دارد که فیلمنامه سریال‌هایی چون نردبان آسمان و دستی بر ثریا (زندگی خواجه نصیرالدین طوسی) را نوشته است. او این روزها آخرین قسمت‌های سریال انقلاب زیبا را می‌نویسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها