مدیرکل آموزش متوسطه دوم وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال یک میلیارد تومان برای برگزاری رایگان کلاس‌های تقویتی، کنکور و آزاد به مناطق محروم اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۹۰۰۲۲

قربانعلی افشانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که دستورالعمل برگزاری فوق‌برنامه‌ها تحت عنوان برگزاری کلاس‌های تقویتی و کنکور شهریور سال 90 به مدارس ارسال شده است، افزود: بر این اساس کلاس‌های فوق‌برنامه با تخفیف 50 درصدی نسبت به کلاس‌های کنکور و تقویتی آزاد هر شهرستان برگزار می‌شود و به این ترتیب از نوبت دوم مدارس که خالی است برای برگزاری این کلاس‌ها استفاده می‌شود.

وی با بیان این که این هزینه برای سال تحصیلی جاری تغییری نکرده و همچنان کلاس‌های تقویتی با تخفیف 50 درصد در نوبت دوم مدارس برگزار خواهد شد، گفت: یکی دیگر از بندهای این دستورالعمل این است که باید از نیروهای دارای کسر ساعت موظف طبق چارچوب ساماندهی نیروهای انسانی برای برگزاری کلاس‌های تقویتی، جبرانی و کنکور بویژه در مناطق محروم استفاده شود.

افشانی افزود: هزینه استفاده از این کلاس‌ها برای افراد کم‌بضاعت در مناطق محروم از سوی آموزش و پرورش پرداخت می‌شود. امسال نیز یک میلیارد تومان برای برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم درنظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها