درباره جواد نکونام و بازی‌های این جام جهانی‌اش شایعه‌های زیادی دهان به دهان می‌گشت. بعضی گفتند او پیراهن مسی را در پایان بازی با آرژانتین گرفته و بعضی دیگر او را در مقابل فرصتی که مسی آن را به گل تبدیل کرد، مسئول می‌دانستند، اما به هرحال بازی‌ها تمام شد و بازیکنان بازگشتند. کاپیتان تیم ملی کشورمان، اما کمی از این مساله دلخور است. نکونام درباره این موضوع گفت: من بازی‌های ملی زیادی داشته‌ام. مقابل آلمان و برزیل در گذشته بازی کرده‌ام و می‌توانستم پیراهن بازیکنان بزرگی را بگیرم، اما این کار را نکردم و این که گفته شده من پیراهن مسی را گرفته‌ام، صحت ندارد. من شش سال در لالیگا مقابل مسی بازی کردم و به راحتی می‌توانستم در آن زمان از او پیراهن بگیرم. داشتن پیراهن مسی افتخار است و کسانی که در مورد گرفتن پیراهن از مسی حاشیه درست کرده‌اند اگر مسی را ببینند گریه می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۹۵۵۵

نکونام همچنین گفت: پیراهن تیم ملی ایران باارزش‌تر از پیراهن مسی است. او درباره بازی‌های تیم ملی کشورمان گفت: هیچ کس‌ پیش‌بینی کسب چنین نتایجی را توسط تیم ملی نمی‌کرد و همه فکر می‌کردند ما مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسنی با گل‌های زیاد شکست می‌خوریم، اما ما رفتیم و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. کاپیتان تیم ملی درخصوص شکست مقابل بوسنی گفت: ما در بازی سوم برای گرفتن امتیاز و برد به زمین رفتیم و بازی برخلاف جریان مسابقه به سود بوسنی رقم خورد. ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم. ما در جام جهانی برخلاف پیش‌بینی‌ها خوب ظاهر شدیم و مردم باید قدردان بازیکنان و مربی تیم ملی باشند.

نکونام درباره بازی با آرژانتین و توپی که از دست داد، گفت: اگر نتایج بدتر بود و با گل‌های زیاد شکست می‌خوردیم ناراحت می‌شدم. کسانی باید از من انتقاد کنند که حداقل بازی ملی بیشتری نسبت به من داشته باشند. انتقادات مانند زمانی بود که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و خیلی‌ها فکر نمی‌کردند ما صعود کنیم و روسیاهی به زغال ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها