برزیل - شیلی؛ نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی

خودزنی به سبک آمریکای لاتین

تیم ملی فوتبال برزیل امروز از ساعت 20:30 دقیقه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف تیم ملی شیلی دیگر نماینده آمریکای جنوبی می رود.
کد خبر: ۶۸۹۲۸۸
خودزنی به سبک آمریکای لاتین

به گزارش جام جم ورزشی ؛ برزیل در گروه خود اول شده بود این در حالی است که شیلی پس از هلند در گروه خود دوم شد تا در یک هشتم نهایی شاهد یک دیدار تمام لاتین باشیم.

برزیل بدون نیمار، با نیمار

تیم ملی برزیل هر چند مرحله گروهی را با دو برد و یک تساوی پشت سر گذاشت اما بسیاری بر این باورند که میزبان پرافتخار این دوره از رقابت های جام جهانی بدون نیمار تقریبا حرفی برای گرفتن ندارد. نیمار ستاره اول برزیلی هاست و هم اکنون با چهار گل زده به همراه مسی و مولر در صدر گلزنان برتر جام قرار دارد. برزیل با قرار گرفتن در برابر شیلی آماده با چالشی جدی روبرو خواهد شد. شرایط برزیل وقتی حساس تر می شود که بدانیم داوید لوییز مدافع برزیلی ها مصدوم است.

اسکولاری بعید است تغییر خاصی در ترکیب تیم به وجود بیاورد اما احتمال حضور ثابت فرناندینیو به جای پائولینیو وجود دارد. هافبک باشگاه منچستر سیتی مقابل کامرون عملکرد خوبی داشت و اکنون ممکن است اسکولاری از او در ترکیب ثابت مقابل شیلی استفاده کند.

در خط حمله به احتمال فراوان باز هم نیمار، فرد و هالک انجام وظیفه خواهند کرد. فرد با گلزنی مقابل کامرون اعتماد به نفس خود را بازیافته و امیدوار است مقابل شیلی هم درخشش داشته باشد.

شیلی به دنبال حذف میزبان

تیم ملی فوتبال شیلی که نتایج درخشانی در مرحله گروهی گرفت حالا می خواهد تیمی باشد که میزبان پرافتخار رقابت ها را حذف می کند. البته ویدال همچنان در 100 درصد آمادگی قرار ندارد اما سمپائولی اعلام کرده که به احتمال فراوان از او استفاده خواهد کرد.

چشم ها در خط حمله بار دیگر به سانچس و وارگاس خواهد بود. بازیکنانی که نشان داده اند هر خط دفاعی را می توانند اذیت کنند. شیلی و هواداران پر تعدادش مطمئنا قصد ادامه ی ماجرا جویی در برزیل را خواهند داشت به همین علت تمام سعی خود را برای پیروزی مقابل برزیل به کار خواهند بست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها