چاوشی برای نخستین بار در یک سریال می خواند

جام جم نوا:‌ انقلاب زیبا مجموعه ای به تهیه‌کنندگی رامین عباسی زاده و به کارگردانی بهرنگ توفیقی است که سازندگان آن موفق شده اند با محسن چاووشی برای خواندن ترانه تیتراژ به توافق برسند .
کد خبر: ۶۸۸۲۸۱
چاوشی برای نخستین بار در یک سریال می خواند


این خواننده که تاکنون صرفا برای عنوان بندی چند جنگ و برنامه گفت وگو محور از جمله «ترانه لباس نو» در ویژه برنامه سال تحویل 92 ، ترانه «واسه آبروی مردمت بجنگ» در برنامه پشت صحنه (دوصدایی با فرزاد فرزین) با اجرای احسان علیخانی ، ترانه برنامه «زندگی و تحصیلات تکمیلی» و ... خوانندگی کرده است . آخرین بار هم سال گذشته در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر شنیده می شد که او برای فیلم «چ» نیز ترانه ای خوانده که پس از صحبتهای غیردوستانه ابراهیم حاتمی کیا کارگردان اثر درباره چاوشی و اینکه چاوشی با علاقه شخصی خود این ترانه را خوانده و آنان متعهد نیستند از آن استفاده کنند (!) ، این خواننده شکل گیری همکاری اش با پروژه مذکور را منتفی اعلام کرد.

این بار ، اما چاوشی با سازندگان «انقلاب زیبا» به تفاهم قطعی رسیده و دو ترانه را برای این مجموعه خواهد خواند که نخستین همکاری او با یک سریال خواهد بود . این خواننده پرطرفدار دو ترانه برای «انقلاب زیبا» می خواند که یکی در تیتراژ پایانی جای خواهد گرفت و از دیگری نیز در قالب یک کلیپ میان تصاویر مجموعه بهره گرفته خواهد شد. تاکنون 65 درصد از تصویربرداری «انقلاب زیبا» به پایان رسیده است ، ‌از اوایل اردیبهشت سال جاری در تهران کلید خورد. سازندگان در لوکیشن های مختلفی به ضبط تصاویر پرداخته اند که دو لوکیشن در کامرانیه و شریعتی جزو بخشهای اصلی هستند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها