رییس دادگستری شهرستان خرم‌دره، گفت: حکم پرونده خاله شادونه صادر شده و در مرحله اجرا قرار دارد.
کد خبر: ۶۸۸۰۸۸
سرنوشت پرونده خاله شادونه

حجت‌الاسلام مسیح‌الله میرزایی در نشست مطبوعاتی با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: اختلافات ملکی، مطالبات بانکی و مطالبات اشخاص از یکدیگر از عمده پرونده‌های در حال جریان در دادگستری خرم‌دره هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده حادثه خاله شادونه، خاطرنشان کرد: حکم این پرونده صادر شده و در مرحله اجرا قرار دارد و برخی از متهمان آن نیز دستگیر و محکوم به زندان شده‌اند.

این مسوول با اشاره به آخرین وضعیت پرونده خاله شادونه، عنوان کرد: مدیر اجرایی این جشن به عنوان مقصر اصلی حادثه شناخته شده و به حبس محکوم شد و از آنجایی که برنامه بیمه داشت، دیه متوفیان نیز پرداخت می‌شود.

گفتنی است روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391، ساعت 6 بعدازظهر سالن شهدای خرم‌دره زنجان شاهد یک واقعه ناگوار بود. هزاران کودک در برنامه‌ای حضور یافته بودند که اجرای آن را ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه برعهده داشت. برنامه «شادونه در سرزمین دونه‌ها» یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های گروه کودک و نوجوان تلویزیون است و خاله شادونه به دلیل اجرای راحت و دوست‌داشتنی‌اش مجری محبوب بسیاری از کودکان است.

در این برنامه بخصوص گویا تعداد 1000 بلیت بیشتر از ظرفیت سالن فروخته شده. بنا به گفته‌های نوری‌پور فرماندار شهرستان خرم‌دره، مسئولان برگزاری «برنامه خاله شادونه» هیچ‌گونه هماهنگی برای اجرای این برنامه با فرمانداری خرم‌دره نکرده بودند. همچنین بنا به اعلام رئیس بیمارستان بوعلی سینای خرم‌دره، به دلیل عدم هماهنگی مسئولان برگزاری برنامه با نیروهای امدادی و اورژانس، این نیروها در محل مستقر نبودند. همه این‌ها دست به دست هم داد تا شاهد فوت 3 کودک و مصدوم شدن 7 نفر دیگر زیر دست‌وپا و ازدحام جمعیت باشیم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
۰
۰
جوری نوشتین سرنوشت خاله شادونه كه انگار ایشون مقصرن
پاسخ: این پرونده به پرونده خاله شادونه مشهور شده و ما ابدا چنین قصدی نداشتیم.

نیازمندی ها