روی موج صدا

مواد مخدر نوظهور در «خانه و خانواده»

برنامه «خانه و خانواده» که کاری از گروه خانواده رادیو ایران است، مواد مخدر نوظهور و مضرات و خطرات استفاده از آن را در گفت‌وگو با شهرام نادری، کارشناس اعتیاد بررسی و تحلیل می‌کند.به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، از گذشته‌های دور استفاده از مواد مخدر به شیوه‌های گوناگون در بین مردم رواج داشته است و شاید خیلی از اوقات بدون این‌که افراد بدانند آنها را به منظور تسکین درد و کمک به درمان برخی بیماری‌های مورد استفاده قرار می‌دادند، ولی کم‌کم با شناسایی خصوصیات دیگر این مواد مثل توهم‌زایی و برخی احساسات خوشایند زودگذر، این روش‌ها به سوء استفاده تبدیل شد تا جایی که امروزه یکی از معضلات مهم جوامع، اعتیاد افراد به مواد مخدر است.
کد خبر: ۶۸۷۷۲۲

شایسته جعفریان، تهیه‌کننده و فاطمه آل‌عباس، گوینده این برنامه هستند. علاقه‌مندان می‌توانند امروز ساعت 9 صبح این برنامه را از رادیو ایران روی موج FM ردیف90 مگاهرتز و AM ردیف 900 کیلوهرتز دریافت کنند.همچنین برنامه «گفتمان» امروز ساعت 11 و 30 دقیقه با موضوع «جایگاه آموزش در اقتصاد کشور» از رادیو ایران پخش می‌شود. این برنامه را الهام صدیق، تهیه کرده و رامبد باران‌دوست کارشناس ـ مجری آن است.

خوشبختی در حس خوب زندگی

برنامه حس خوب زندگی که امروز از رادیوسلامت پخش می‌شود به این پرسش «شما خوشبختی را در چه می‌دانید؟» پاسخ می‌دهد.به گزارش روابط‌عمومی رادیو سلامت، خوشبختی و داشتن عملکرد عالی هنگامی سراغ شما می‌آید که تصمیم بگیرید هماهنگ با والاترین ارزش‌ها و عمیق‌ترین اعتقادات خود زندگی کنید.مهدی رستمی کارشناس مذهبی با حضور در این برنامه که ساعت 19 و 10 دقیقه پخش می‌شود، موضوع خوشبختی و چگونگی رسیدن به آن را بررسی می‌کند.

سفر‌های تابستانی با رادیو

شبکه رادیویی پیام در فصل تابستان با هدف اطلاع‌رسانی از وضع جاده‌ها، مراکز تفریحی، توریستی، فرهنگی، تاریخی، گردشگری و ارائه آخرین اخبار مربوط به تغییرات هواشناسی، پرواز هواپیماها، حرکت قطارها و... پخش می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی معاونت صدای رسانه ملی، رادیو پیام در ایام تابستان که فصل سفر هم هست اطلاع‌رسانی به مسافران را در اولویت‌های خود قرار داده است.

اطلاع‌رسانی از وضع ترافیک و جاده‌ها، پلیس 110، پایانه‌های کشور، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، هواشناسی، برنامه حرکت قطارها و پرواز هواپیماها، وزارت بهداشت، بیمه مرکزی، میراث فرهنگی، توصیه‌های پزشکی، اورژانس، وزارت نیرو، ستاد تسهیلات سفرهای کشوری، معاونت سینمایی، موزه‌ها، راه و ترابری، مدیریت راه‌های کشور، محیط‌زیست، نگاهی به ظرفیت گردشگری کشور و تغییرات هواشناسی در تابستان، از جمله برنامه‌های رادیو پیام در تابستان است.

مخاطبان می‌توانند روی موج اف‌ام ردیف 104 مگاهرتز شنونده این رادیو باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها