سری جدید تبلت‌های گلکسی تب اس از راه رسید

سامسونگ سری جدید تبلت‌های گلکسی‌Tab S را در دو اندازه 8.4 و 10.5 اینچی رونمایی کرد. هریک از این تبلت‌ها در دو نسخه وای‌ فای و LTE معرفی شدند و از لحاظ طراحی شباهت زیادی به گلکسی اس۵ با طرح چرم مصنوعی حفره‌دار در پشت آن دارند. سامسونگ حتی استفاده از حسگر اثر انگشت را در تبلت‌های جدید خود ادامه داده تا این تبلت‌ها به یک گلکسی اس ۵ بزرگ شده تبدیل شوند.
کد خبر: ۶۸۷۰۵۱

صفحه‌نمایش تبلت‌های جدید سری ‌اس به فناوری Super AMOLEDمجهز شده‌ است، بنابراین تمام رنگ‌ها را با بهترین کیفیت و وضوح روی این دو تبلت‌ می‌بینید. همچنین وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۶۰ به تراکم پیکسلی 288ppi برای نسخه 10.5 اینچی و ppi 359 برای نسخه 8.4 اینچی منجر شده است.

نسخه وای‌ ـ فای 10.5 اینچی گلکسی تب اس ۴۶۵ و نسخهLTE آن ۴۶۷ گرم وزن دارد. نسخه 8.4 اینچی نیز با دو وزن ۲۹۴ گرمی برای نسخه وای‌ ـ فای و ۲۹۸ گرمی برای نسخه LTE رونمایی شد. هرچند ضخامت6.6 میلی‌متری سری جدید شگفت‌انگیز است، اما هنوز به ظرافت اکسپریا Tablet Z2نمی‌رسد.

سامسونگ طبق معمول محصولات خود را با دو نسخه پردازشی متفاوت ارائه کرده است. نسخه وای‌ ـ فای از پردازنده هشت هسته‌ای Exynos خود سامسونگ استفاده کرده است. نسخه LTE نیز که از نسل چهارم شبکه مخابراتی پشتیبانی می‌کند به پردازشگر اسنپ‌دراگون ۸۰۰ با چهار هسته پردازشی Krait 400 مجهز شده است. همچنین هر دو مدل 3 گیگابایت رم دارند و در نسخه‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شوند. دوربین هشت مگاپیکسلی گلکسی تب اس که با یک فلش LED همراهی می‌شود، قابلیت کیفیت ضبط 1080p دارد. دوربین جلویی نیز 2.1 مگاپیکسل است.

تبلت‌های جدید سری اس سامسونگ از نسخه آخر اندروید 4.4 کیت‌کت پشتیبانی می‌کنند که رابط کاربری مخصوص تبلت Magazine UX سامسونگ روی آن پیاده شده است. مهم‌تر از همه باتری اعجاب‌انگیز تبلت‌های جدید است که به ادعای سامسونگ می‌توانید یک ویدئوی 1080p را به مدت ۱۱ساعت متوالی روی آنها تماشا کنید. نسخه 10.5 اینچی از باتری ۷۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نسخه 8.4 اینچی از باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره برده است. نسخه 8.4 اینچی با قیمت ۳۹۹ دلار و نسخه 10.5 اینچی با قیمت ۴۹۹ دلار از نوزدهم ژوئن در رنگ‌های سفید و برنز ملایم عرضه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها