رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این‌که حجم سفرها نسبت به هفته قبل در کل کشور ۱۳ درصد افزایش داشته است، گفت: سامانه نظارت مردمی ۱۱۰۱۲۰ خط قرمز پلیس در سفرهای تابستانی امسال است.
کد خبر: ۶۸۵۸۷۹

به گزارش فارس، سردار اسکندر مومنی روز گذشته در حاشیه بازدید از مرحله اول اجرای طرح تعطیلات تابستانی در پلیس راه تهران- قم در جمع خبرنگاران با بیان این‌که بیش از 70 درصد علت تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز و واژگونی در اثر خواب‌آلودگی است، افزود: موضوعات اصلی سامانه مردمی 110120 گزارش تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز است که به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته وی، از آغاز اجرای طرح یعنی از بیست و یکم خرداد تاکنون سفرها رو به افزایش بوده است و تا این لحظه حجم سفرها 13 درصد نسبت به هفته قبل در کل کشور افزایش داشته است.

مومنی توضیح داد: موضوعاتی که در دستور کار تابستان امسال قرار گرفته این است که همه دستگاه‌ها مانند هلال‌احمر، امداد خودرو، اورژانس و آتش‌نشانی پابه‌پای پلیس حضور دارند و یکی از موضوعاتی که به طور جدی در دستور کارمان است کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر با سامانه 110120 است.

وی افزود: این سامانه این امکان را می‌دهد تا مردم تخلفات رانندگان را با شماره 110120 به پلیس اطلاع دهند که هفت کد برای آن مشخص شده است و برخی از آن مربوط به تخلفات حادثه‌ساز است و یک کد مربوط به تقدیر و تشکر از راننده است، یعنی این صرفا برای بیان تخلفات نیست و امکان ارزیابی تعاونی مربوط و راننده را فراهم می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها