سومین جشنواره صدا و رسانه برگزار شد

سومین جشنواره صدا و رسانه با حضور معاون صدای رسانه ملی، جمعی از مدیران و برنامه‌سازان رادیو برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۶۰۹
سومین جشنواره صدا و رسانه برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا ؛ محمد حسن صوفی معاون صدای رسانه ملی با حضور در مراسم سومین جشنواره صدا و رسانه از زحمات روابط عمومی ها در انعکاس اخبار معاونت صدا قدردانی کرد.

در بخشی از این مراسم نیز علی‌اکبر خدابخش، مدیر روابط عمومی معاونت صدا و دبیر سومین جشنواره صدا و رسانه گفت: سومین جشنواره صدا و رسانه در حالی برگزار می‌شود که با تلاش همکاران و بررسی جدول پخش برنامه ها و تعداد اخبار ارسالی و کیفیت آنها برگزیدگان خود را انتخاب و نتیجه داوری آن را مشخص می‌کند.

وی ضمن قدرانی از حمایت‌های معاون صدا برای برگزاری سومین جشنواره صدا و رسانه بیان داشت: این جشنواره فرصتی برای رادیو است تا ضمن قدردانی از همکاران فعال در حوزه روابط عمومی توانایی ها و ظرفیت های آنان شناسایی شده و با توسعه نقاط قوت، زمینه برای اصلاح نقاط ضعف و کمبودها فراهم شود.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا در تشریح برگزاری سومین جشنواره صدا و رسانه گفت:از میان شبکه های رادیویی فعال 14 شبکه رادیویی در بخش‌های مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در این جشنواره شرکت داشتند که به دلیل مأموریت و اهداف محوله، برخی از شبکه‌ها همچون رادیو پیام، نوا و آوا نتوانستند در این بخش‌ها شرکت کنند.

وی افزود:اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از مهمترین اقدامات ودست آوردهایی است که مجموعه تلاش های هر سازمان رامنعکس می کند.

با توجه به حجم عظیم اخبار و عناوین برنامه های موجود در رادیو، ضرورت دارد برای اطلاع رسانی و آگاهی دهی و نیز معرفی برنامه ها بخش قابل توجهی ازعناوین ،موضوع ها واهداف آن به سمع و نظر مردم و مخاطبان برسد، که از این رهیافت مخاطبان جذب شوند و رضایتمندی در آنان افزایش یافته و در برنامه سازان نیز انبساط خاطر و رضایت ایجاد شود.

در این عرصه همکارانی هستند که با شناخت دقیق رسانه و برنامه ها نقش قابل توجهی در آگاهی و اطلاع رسانی برنامه های رادیو دارند ،برگزاریسومین جشنواره صدا ورسانه فرصت مغتنمی است برای بازتاب فعالیت برنامه درسایر رسانه ها و نیز تجلیل ازهمکارانی که در این عرصه با برنامه ریزی و پشتکار، تلاش دارند.

در این مراسم محمد حسین صوفی معاون صدا، جعفری مدیر کل طرح، برنامه و نظارت رادیو و مدیران شبکه های رادیویی حضور داشتند و در پایان مراسم پس از قرائت بیانیه هیأت داوران سومین جشنواره صدا ورسانه توسط علی اکبر خدابخش ، دبیر این جشنواره از برگزیدگان معرفی و تقدیر شد.

بر این اساس و طبق انتخاب هیئت داوران،برگزیدگان روابط عمومی های رادیویی بدین شرح اعلام شدند؛
در بخش کمی: روابط عمومی شبکه های رادیویی ایران- اقتصاد-معارف و نمایش به ترتیب رتبه های اول تا چهارم بخش کمی را کسب کردند.

در بخش کیفی:
رتبه اول گزارش در خبرگزاری ها و رتبه اول در بخش گزارش مطبوعاتی (به صورت مشترک با شبکه دیگر) به شبکه "جوان" تعلق گرفت.

رتبه اول خبر در مطبوعات به رادیو" اقتصاد" و ررتبه اول خبر در خبرگزاری ها به رادیو "گفت و گو" تعلق گرفت.
رتبه اول گزارش مطبوعاتی(مشترک با رادیو جوان) و رتبه دوم خبر مطبوعاتی به رادیو "صدای آشنا" تعلق یافت.
همچنین رادیو سلامت رتبه دوم گزارش در خبرگزاری ها و رادیو فرهنگ رتبه سوم خبر در خبرگزاری‌ها را به دست آوردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها