نشان 3 انگشت و خشم صهیونیست‌ها

این روزها مقامات و نظامیان رژیم صهیونیستی تمام گوشه و کنارهای اراضی اشغالی را می‌گردند تا نشانی از سه جوان اسرائیلی بیابند که روز پنجشنبه هفته گذشته در الخلیل ناپدید شدند. آنها برای رسیدن به کوچک‌ترین نشانه‌ای از آنها، دست به هر جنایتی هم می‌زنند. از دستگیری بیش از 200 فلسطینی تا جست و جوی خانه به خانه فلسطینی‌ها با نیروهای فراوان و سگ.
کد خبر: ۶۸۵۵۱۴
نشان 3 انگشت و خشم صهیونیست‌ها

نتیجه تمام این اقدامات هم یک چیز بوده است: رسوایی بیش از پیش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل. اما شاید آن چیزی که بیش از همه باعث کلافگی و عصبانیت صهیونیست‌ها شده، واکنش فلسطینی‌ها به این موضوع است. اگر تا چند روز پیش فلسطینی‌ها با نشان دادن دو انگشت خود (علامت پیروزی) موفقیت و آزادی‌شان را بر سر اسرائیلی‌ها فریاد می‌زدند، حالا با نشان دادن سه انگشت خود ضعف دستگاه‌های اطلاعاتی در مقابل خودشان را به رخ می‌کشند.

آنطور که منابع خبری چون فارس گزارش داده‌اند، این اقدام حتی صدای خود شهرک‌نشین‌ها را هم در آورده است.

در همین زمینه، پایگاه عبری زبان واللا (نزدیک به محافل افراطی شهرک نشینی در اراضی اشغالی) در خبری نوشت: این روزها در جامعه فلسطینی پدیده منحصر به فردی قابل مشاهده است که نشان از تحقیر سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل دارد. این سایت نوشت: جوانان فلسطینی این روزها سه انگشت خود را در خیابان‌ها بالا می‌برند تا ربوده شدن سه نظامی اسرائیلی را به هم یادآور شوند.

در واقع این کار به سرعت در شبکه‌های اجتماعی نیز گسترش یافته و براحتی می‌توان تصاویر فلسطینی‌هایی را پیدا کرد که سه انگشت از پنج انگشت دستشان را به نشانه پیروزی بالا برده‌اند. یکی از زیباترین این عکس‌ها، تصویر کودک فلسطینی بود که در برابر گروهی از نظامیان صهیونیستی وابسته به تیپ چتربازان مستقر در الخلیل ایستاده و سه انگشت را به نشانه ربوده شدن سه نظامی اسرائیلی بالا برده است.

حسین خلیلی - گروه جهان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها