
به گزارش جام جم ورزشی، دروازهبان تیم ملی ایران پس از تساوی مقابل نیجریه اظهار کرد: خدا را شکر میکنم که توانستیم در بازی اول بازنده نباشیم و با نتیجه بدون گل مساوی زمین را ترک کنیم.
او درباره اینکه به همراه انی یاما جزو معدود دروازهبانان جام است که گلی نخورده گفت: باز هم خدا را شکر میکنم. همه اینها از دعای 70-80 میلیون ایرانی و پدر و مادرم است. ما برای رسیدن به اینجا خیلی زحمت کشیدیم و با این نتیجه به آینده امیدوار شدیم.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند