مشاور امور فرهنگی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر خبرداد؛

شب های پرخاطره و شاد به مناسبت اعیاد شعبانیه

شبکه‌های رادیویی در روز میلاد امام زمان(عج) با تولید و پخش برنامه‌های متنوع در قالب مشاعره، نمایش و برنامه‌های گفت‌وگومحور به بررسی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت مهدی موعود(عج) می‌پردا
کد خبر: ۶۸۳۲۸۴
تدارک رادیو برای میلاد آخرین منجی

بر این اساس شبکه‌های رادیویی 347 برنامه در قالب 128عنوان و 9839 دقیقه تولید کردند تا ضمن ایجاد فضایی بانشاط و مفرح، زمینه‌های لازم را برای آشنایی مخاطبان با ابعاد مختلف شخصیتی و کرامات این امام بزرگوار فراهم کنند.

ترویج فرهنگ مهدوی و انتظار موعود همراه با فضایی شاد و معنوی، تقویت و توسعه فرهنگ انتظار در مخاطب، بررسی اشعار آیینی درخصوص امام زمان(عج)، پخش گزیده‌ای از سخنان بزرگان درخصوص ویژگی‌های امام زمان(عج) و فراهم کردن شرایط ظهور ایشان، نقش منتظران در عصر غیبت، آماده‌سازی جامعه برای ظهور حضرت و وظیفه منتظران برای اشاعه فرهنگ مهدوی، آسیب‌شناسی جوامع در عصرغیبت، پاسخ به شبهات گوناگون درباره مهدویت و آخرالزمان و... از مهم‌ترین موضوعات برنامه‌های رادیو در روز میلاد حضرت مهدی(عج) است.

رادیو ایران برنامه‌های شب مبارک، در یکدانه، مولود موعود و چشم به راه را ساعت‌های 12 و 30 دقیقه بامداد، 11 و 30 دقیقه، 15 و 22 و 35 دقیقه پخش می‌کند. این برنامه‌ها سعی دارند جامعه مهدوی و ویژگی‌های آن را معرفی کنند. رادیو تهران هم برنامه‌های گام‌های انتظار و آب و تاب را ساعت 9، 22 و 45 دقیقه و 21 پخش خواهد کرد و در این برنامه‌ها زمینه‌های ظهور بررسی می‌شود. برنامه‌های خورشید پنهان، روزگار رهایی و گل نرگس هم از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

رادیو جوان هم برنامه‌های و قاف حرف آخر عشق است، به امید دیدار، ریحان، یک سبد ترانه و کمی دیرتر را آماده کرده که به ابعاد مختلف غیبت می‌پردازد. رادیو سلامت هم برنامه‌های بفرمایید سیب، کوچه سلامت پلاک 102، تا بیکران و نقطه سر خط را برای این روز در نظر گرفته است.

برنامه‌های صبح امید، عصر روح‌الله، او خواهد آمد، در انتظار صبح، حدیث آفتاب و ترنم هم از رادیو معارف پخش می‌شود. رادیو ورزش هم برنامه‌های رسم خوبان، آدینه روز عاشقی، نغمه‌ها و روز هفتم را برای نیمه شعبان در نظر گرفته است. برنامه‌های عطر انتظار، اختتامیه طرح هزاران ختم قرآن، صبح امید و سخنرانی از رادیو قرآن، جمعه سلام، فصل ترانه و میلاد منجی از رادیو فصلی، میلاد اقاقی، صبح امید، صدای دانشجو و به افق ماه از رادیو دانش، غیبت حکمت، چشم به راه، دیباچه و پیک دانایی از رادیو کتاب، برنامه موعودشناسی، راه زندگی و نشانی آفتاب از صدای آشنا پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد هم برنامه‌های عصر انتظار، تا ملکوت و اقتصاد تعطیل نیست، رادیو نمایش برنامه‌های رهگذر با شمام و زیر گنبد کبود، رادیو گفت‌وگو برنامه‌های ردپای آفتاب و تا ظهور، رادیو خانواده برنامه‌های چشم به راه، دوست من کتاب و خانه امن جامعه امن را تدارک دیده‌اند. (روابط عمومی رادیو)

newsQrCode
برچسب ها: رادیو نیمه شعبان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها