امیر نوری در سریال «زخم» که مسعود آب‌پرور آن را کارگردانی می‌کند، نقش یک سرباز را بازی می‌کند، وی درباره نقش خود به روابط عمومی شبکه سه گفت: در این سریال نقش سربازی به نام قدرت را بازی می‌کنم که همیشه نگران است.
کد خبر: ۶۸۳۲۸۳
«زخم» امیر نوری را نگران می‌کند

امیرنوری بازیگر نقش قدرت‌الله در سریال زخم درباره ویژگی‌های نقش خود گفت: قدرت یک سرباز نیروی انتظامی است که همیشه نگران است و گاهی ترس‌هایی هم دارد. به طور کلی نقش آرام و کم حاشیه‌ای است.

وی درباره داستان این سریال اظهار کرد: سریال زخم درباره مشاوران نیروی انتظامی است. بخشی جدید که در کلانتری‌ها فعال شده است و نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا آنجا که ممکن است پرونده‌ها از طریق مشاوره و مددکاری در این واحد حل و فصل شود.

نوری در پاسخ به این که آیا نقش قدرت طنز است؟ توضیح داد: من دوست دارم که این اتفاق درباره نقش بیفتد و مخاطب شخصیتی شیرین و طناز را ببیند؛ البته فضای کلی داستان اصلا کمدی نیست، گرچه ممکن است موقعیتی خنده‌دار هم در آن ایجاد شود، اما کارگردان و مدیران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی روی این ویژگی تاکیدی ندارند. سریال «زخم» داستان زنانی است که به عنوان مشاور در نیروی انتظامی
مشغول به کار هستند. سروان الهام پویا با بازی لیلا اوتادی که دانش‌آموخته دانشکده افسری است، به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول به کار می‌شود.

او به خاطر انتخاب چنین شغلی با پدرش دچار مشکل است و حالا در مواجهه با چالش‌های اجتماعی درگیر معضلات بزرگ‌تری نیز می‌شود.

همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری، جمشید جهانزاده، فقیهه سلطانی، مهرداد ضیایی، میثاق جمشیدی، حسام شجاعی و رخساره شجاع‌الدین برخی از بازیگران این سریال هستند. فیلمنامه سریال زخم را سید سعید رحمانی نوشته است. این سریال در گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید می‌شود. (روابط عمومی شبکه سه سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها