والیبالیست‌ها کار بزرگی انجام دادند

دایی: پس از نهایی شدن، تغییرات را اعلام می‌کنیم

ما برنامه را خیلی وقت است به باشگاه داده‌ایم که در آن بازیکنانی را که می‌خواهیم جذب کنیم نیز مشخص شده‌اند.
کد خبر: ۶۸۱۴۹۴
دایی: پس از نهایی شدن، تغییرات را اعلام می‌کنیم

علی دایی پس از برگزاری اولین تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: روز اول تمرینات با ترکیبی ناقص کار را آغاز کردیم و امیدوارم در ادامه بتوانیم با بستن تیمی خوب کارمان را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر پیگیری کنیم. البته چند نفر از بازیکنان‌مان در تیم ملی هستند و یکی دو نفر هم با اجازه در نخستین تمرین تیم پرسپولیس حاضر نشدند با این حال سعی می‌کنیم در ادامه منظم و طبق برنامه‌ریزی کارها را پیش ببریم.

وی در مورد تغییرات پرسپولیس در فصل جدید گفت: در این خصوص فعلاً چیزی مشخص نیست باید صبر کرد، ما برنامه را خیلی وقت است به باشگاه داده‌ایم که در آن بازیکنانی را که می‌خواهیم جذب کنیم نیز مشخص شده‌اند. ضمن اینکه باید از مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که در این خصوص زحمات زیادی می‌کشد. قرار است در این جلسات صحبت‌هایی مطرح شود که اجازه دهید پس از نهایی شدن آنها به صورت رسمی این تغییرات را اعلام کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد برنامه‌های اردویی این تیم قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر گفت: یک اردو را در ارتفاع برگزار خواهیم کرد که بر همین اساس شنبه هفته آینده راهی اردوی اردبیل خواهیم شد و سپس یک اردو را هم در سطح دریا برگزار می‌کنیم که اجازه دهید پس از بررسی‌هایی که انجام خواهیم داد مکان آن را اعلام کنیم.

دایی در مورد برتری والیبال ایران مقابل برزیل گفت: متأسفانه بازی را ندیدم اما به ملی‌پوشان خسته نباشید می‌گویم که توانستند کار بزرگی انجام دهند، آنها حتی دیروز هم می‌توانستند برنده شوند. والیبالی‌ها نشان دادند حق‌شان بیشتر از اینهاست.

وی افزود: برزیل از قدرت‌های برتر جهان است و شکست دادن این تیم در کشورش کار بسیار بزرگی محسوب می‌شود بنابراین تیم ملی والیبال نشان داد که لیاقت و استحقاق زیادی دارد.

مهاجم سابق تیم ملی در پایان در خصوص آغاز رقابت‌های جام جهانی گفت: آرزوی ما و مردم موفقیت تیم ملی در جام جهانی و سربلندی ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها