شنبه ۱۷ خردادماه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) ویژه برنامه کوی محبت با موضوع روز جوان از شبکه دو سیما پخش می شود.
کد خبر: ۶۸۱۱۱۲
مصاحبه با تازه مسلمان کانادایی در «کوی محبت»

ویژه برنامه کوی محبت با موضوع روز جوان و با حضور حجت الاسلام زائری شنبه (17 خردادماه) از شبکه دو سیما پخش می شود.

برنامه «کوی محبت» که بر محور محبت امیرالمومنین (ع) و اهل بیت بنا نهاده شده است و سه سال متوالی از شبکه دو پخش می‌شود. روز شنبه ( 17 خرداد) به مناسبت نزدیک شدن به ایام ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) ویژه برنامه‌ای تدارک دیده است که از شبکه 2 پخش می شود . در این ویژه برنامه که با حضور حجت الاسلام زائری آماده شده است به طرح مباحثی در خصوص موضوع روز جوان و روش و منش اخلاقی حضرت علی اکبر می‌پردازد. دعوت از یک خواننده جوان مذهبی و ارتباط اسکایپی با کانادا و تازه مسلمان کانادایی از دیگر بخش‌های برنامه‌تلویزیونی کوی محبت است.

برقراری ارتباط زنده با مستبصرین «تازه مسلمانان» از طریق فضای اسکایپی به طور زنده در سراسر دنیا از نقاط برجسته این برنامه به شمار می آید.

ایجاد تور مجازی در برنامه که بینندگان از طریق پانوراما وارد حرم‌های مطهر اهل بیت می‌شوند که این بخش مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

برنامه کوی محبت مانند سه سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان قبل از افطار از نجف اشرف برنامه خواهد داشت و دعوت از کارشناسان سرشناس و اندیشمند معارفی سیما ، تازه مسلمانان و ... بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می دهد .

دوره جدید این برنامه به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی و اجرای مهدی حاج محمدی و سید مصطفی موسوی همزمان با ایام ولادت امام جواد (ع) آغاز شد. کوی محبت به سفارش گروه معارف شبکه 2 سیما تهیه و تولید می شود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها