پوسترهای 32 تیم حاضر در جام جهانی

نکونام و قوچان‌نژاد روی پوستر ایران

در واکنش به خط خوردن نامش از لیست تیم ملی

خلعتبری غش کرد

گفته می شود زمانی که محمدرضا خلعتبری متوجه شد از لیست تیم ملی خط خورده غش کرده است.!
کد خبر: ۶۸۰۰۵۵
خلعتبری غش کرد

سایت جام جم ورزشی - خلعتبری هنگامی که از تصمیم کروش مبنی بر خط خوردن نامش از تیم ملی مطلع می شود فشارش می افتد و غش می کند. البته خلعتبری به سرعت به حالت طبیعی برگشت اما هنوز هم بسیار ناراحت و غمگین است.

خلعت پیش از اینکه موبایلش را خاموش کند در پاسخ به تماس های خبرنگاران به گفتن این جمله که حالم بد است اکتفا می کرد. او در مصاحبه ای گفته که چهار سال زحمتش در اردوی تیم ملی به هدر رفته است.

خلعتبری در میان چهار بازیکن خط خورده از لیست کروش از همه مغموم تر به نظر می رسد. به نظر می رسد این بازیکن هنوز از شوک خارج نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
ضمن همدردی با خلعتبری حالا بفهمه رحمتی چی می كشیده !! وقتی میدیده افرادی مثل حقیقی بناحق جایش را گرفته اند اخه خانزاده در حد تیم ملی است؟ ایا او بهتر از كریمی یا سردار یا شریفی یا عمران زاده است ؟
كیسه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
رحمتی خودش از تیم رفت اونم زمانی كه تیم بهش احتیاج داشت و مطمئن بود كه تیم صعود نمیكنه. بعد كه صعود كرد برگردوندنش به تیم ملی اوج نامردی بود. لطفا اونو با خلعت بزرگ و ارزشمندمون مقایسه نكنید.
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
دوران اوج خلعتبری در تیم های دیگر مانند شموشك ابومسلم ذوب اهن و سپاهان بوده بنابر این دلیلی برای افتخار كردن انحصاری از سوی قرمز ها وجود ندارد
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
جناب كیسه عزیز رحمتی هم وقتی فهمید كه ممكن است كروش ایشان را همینطور تحقیر كند از تیم رفت و الا چه كسی حاضر است پیراهن تیم ملی را مفت رها كند و همچنین بهتر است اینگونه در باره یك بازیكن خوب ایرانی صحبت نكنیم و او را بیش از این نكوبیم!بشخصه با بسیاری از انتخابهای كروش و نوع تعامل ایشان با رحمتی و خلعتبری و بعضی دیگر از بازیكنان شایسته انتقاد دارم!

نیازمندی ها