نمی توانیم بالای بودجه باشگاه به بازیکنان پول بدهیم

افشارزاده: به جای بمب ترقه می‌ترکانم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:من اهل ترکاندن بمب نیستم و به جای آن ترقه می‌ترکانم.
کد خبر: ۶۸۰۱۲۲
افشارزاده: به جای بمب ترقه می‌ترکانم

سایت جام جم ورزشی - بهرام افشارزاده در مورد جلسه ای که امروز با علی نظری جویباری داشت و اینکه چرا اخبار نقل و انتقالات استقلال به صورت مشکوک منتشر می شود و کسی در باشگاه بابت این مسئله پاسخگو نیست، اظهار داشت: جلسه امروز مربوط به امور تیم بود و چیز خاصی نبود. تصمیم گرفته شد که تیم به ترکیه برود. از سویی در مورد چگونگی نقل و انتقالات صحبت کردیم. من اصلا خودم در جریان نقل و انتقالات نیستم. به امید خدا هفته آینده نشست خبری برگزار می کنیم و به همه سوالات جواب می دهیم. برخی مسائل مربوط به سیاست های باشگاه است و نمی توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

وی در خصوص اینکه عدم عقد قرارداد با امیر قلعه نویی شائبه هایی ایجاد کرده و گفته می شود او اعلام کرده اول باید بازیکنان قرارداد امضا کنند و سپس خودش امضا کند گفت: اصلا این طور نیست. اتفاقا در این مدت قلعه نویی فقط در مورد تیم بستن با ما صحبت کرده است. این خبرها درست نیست.

افشارزاده در ارتباط با اینکه چه زمانی می خواهد در مورد نقل و انتقالات صحبت کند گفت: تا هفته آینده صبر کنید خبرهای انفجاری می شنوید.

وی در جواب به این پرسش که یعنی مثل فتح الله زاده می خواهید بمب بترکانید گفت: نه، من ترقه می ترکانم اهل بمب ترکاندن نیستم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه گفته امسال از قرارداد میلیاردی خبری نیست پس چطور می خواهد بازیکنان خود را حفظ کند، اظهار داشت: ما نمیتوانیم بالای سقف بودجه ای که داریم پول بدهیم. ولی ما هم راه و چاه خودمان را داریم و می دانیم چی کار کنیم. هواداران هم نگران نباشند. اگر هوادار واقعی هستند صبر کنند تا تصمیمات ما اجرایی شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
تاریخ تكرار میشود *اولیائی هم ازین حرفها میزد *معلومه نمتونی بمب بتركانی نه شما نه هیچكس دیگری نمیتوانست با حاجی رقابت كند * حاجی خدا بهمراهت* ما همیشه منتظر بازگشتت هستیم
دكتر مثبت
Germany
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
دمت گرم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها