تیم ملی فوتبال در سومین مسابقه دوستانه خود در اردوی اتریش برابر تیم آنگولا به تساوی یک - یک دست یافت تا خاطره تساوی دو تیم در جام جهانی 2006 آلمان برای فوتبالدوستان ایرانی تکرار شود .
کد خبر: ۶۷۸۸۹۵
تداوم سریال تساوی تیم ملی این بار مقابل آنگولا

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی در سومین و آخرین بازی دوستانه خود در اردوی تدارکاتی اتریش برابر تیم آنگولا به تساوی رسید تا تیم ملی در پایان این بازی چمدان های خود را برای عزیمت به تهران ببندد .

هر چند که باید دید کارلوس کروش چه برداشتی از این بازیهای دوستانه دارد ، اما به زعم ما تیم ملی در سه دیدار دوستانه خود با تیم های بلاروس ، مونته نگرو و آنگولا ، فشار زیادی را متوجه خود ندید .یعنی نه دفاع تحت فشار قرار گرفت که طی آن دروازه بان ما هم تحت آزمون قرار گیرد و نه خط هافبک مان درخشان ظاهر شد که بتواند با بازیسازی لازم ، خط حمله تیم را به خوبی تغذیه کند .

به هر صورت در برابر آنگولا و در شرایطی که جواد نکونام و سردار آزمون در همان 20 دقیقه اولیه بازی آسیب دیدند تا جای خود را به نفرات دیگری بدهند ، دانیل داوری در یکی از معدود توپ هایی که به روی دروازه اش ارسال شد ، به مهاجم حریف نه نگفت تا تور دروازه ایران در دقیقه 43 به لرزه در آید . داوری در شرایطی بر روی یک ارسال ساده گل خورد که معمولا در چنین صحنه هایی مدافعان تیم به دروازه بان خود اطمینان می کنند که به پرواز درآمده و توپ را جمع کند . اما دانیل داوری در کمال خونسری تنها ایستاد تا مهاجم حریف با ضربه سر دروازه اش را باز کند .

در نیمه دوم تیم ملی برای جبران گل خورده جلو کشید تا به دنبال یک کار تیمی در دقیقه 53 کریم انصاری فرد بر روی پاس طلایی احسان حاج صفی که در این مسابقه بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود ، با ضربه ای سرضرب و دقیق ، بازی را به تساوی بکشاند .

پس از این گل از آن شور و اشتیاق قبل از گل نزد بازیکنان ایران خبری نبود تا در شرایطی که در دقیقه 72 رضا قوچان نژاد می توانست زننده گل پیروزی بخش تیم ملی باشد ، ضربه آرام او در فاصله شش متری از دروازه ، درون سینه سنگربان آنگولا آرام گیرد .

تیم ملی ایران برابر تیم ملی آنگولا با ترکیب دنیل داوری (66- سوشا مکانی) - محمدرضا خانزاده - حسین ماهینی - قاسم حدادی‌فر (64- محمدرضا خلعتبری) - احمد آل‌نعمه - مهرداد بیت‌آشور - جواد نکونام (24- رضا قوچان‌نژاد) - سردار آزمون (24- رضا حقیقی) - احسان حاج صفی - کریم انصاری‌فرد (71- مهدی شریفی) - اشکان دژاگه (46- بختیار رحمانی) به میدان رفت.

به هر صورت تیم ملی با سه بازی دوستانه و سه نتیجه مساوی و البته تعدادی بازیکن مصدوم اردوی اتریش را به پایان برد تا با بازگشت به تهران و دو روز استراحت ، آماده شرکت در مراسم بدرقه تیم ملی در روز دوشنبه و با حضور رییس جمهوری شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها