جام جم نوا: مجله موسیقایی «دستان» این هفته به یادمان زنده یاد «ناصر عبدالهی» می پردازد.
کد خبر: ۶۷۸۷۴۴
بزرگداشت زنده یاد «ناصر عبداللهی» در برنامه دستان

مجله موسیقایی «دستان» این جمعه 9 خرداد با حضور اهورا ایمان ترانه سرا و خواننده نام آشنای عرصه موسیقی رنگ و بویی شاعرانه می گیرد.

سیری در ترانه های اهورا ایمان با ستاره های موسیقی ایرانی،سیری در تصانیف قدیمی،نقد و آسیب شناسی ترانه و ادبیات آهنگین و بررسی مشکلات موسیقی پاپ در کشور از دیگر بخش های این برنامه است.

همچنین در بخشی دیگر به یادمان ناصر عبداللهی پرداخته می شود و مخاطبان دمی با موسیقی داریوش رفیعی، کورس سرهنگ زاده، ایرج بسطامی، بابک بیات، احسان خواجه امیری، محمد اصفهانی و حمید حامی همراه خواهند بود.

دوربین «دستان» رونمایی از دل نوشته های سهیل محمودی به قلم خوشنویسان مطرح کشور در فرهنگسرای نیاوران به همراه ساز و آواز و شعر و نقوش آسمانی با حضور سهیل محمودی، اسرافیل شیرچی و اهالی موسیقی و مدیران فرهنگی کشور را به تصویر می کشد.

ناگفته ها و خاطرات اهورا ایمان و اجرای تصانیف و خونیاگری های اخیرش از دیگر بخش های این هفته مجله موسیقایی «دستان» می باشد.

برنامه «دستان» هر جمعه ساعت 21 و بازپخش شنبه ساعت 21 به تهیه کنندگی سید محمد مناجاتی از شبکه آموزش به روی آنتن می رود. (روابط عمومی شبکه آموزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها