
سایت جام جم ورزشی - امید عالیشاه که برای گرفتن مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس آمده بود پس از خروج از باشگاه اظهار کرد: با رحیمی صحبت کردم و مشکل خاصی نبود. با پرسپولیس دو ساله قرارداد داشتم و طبق قرارداد باید یک سال دیگر در این تیم بمانم.
او ادامه داد: پس از مذاکراتی که داشتم مسئولان باشگاه قول دادند که 20 تا 25 درصد از مطالباتم پرداخت شود و باقی طلبم نیز تا قبل از شروع تمرینها برای فصل آینده به حسابم واریز شود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند