گفت‌وگو با نیما شاهرخ‌شاهی، بازیگر سینما و تلویزیون

دوران بازیگران چشم‌رنگی به سر آمده

نیما شاهرخ‌شاهی در سریال «جاده چالوس» که احمد معظمی آن را برای شبکه تهران کارگردانی می‌کند نقش مسعود را بازی می‌کند که پسر خانواده است.
کد خبر: ۶۷۶۴۱۸
نیما شاهرخ‌شاهی در جاده چالوس چه می‌کند؟

شاهرخ‌شاهی درباره نقش خود در سریال جاده چالوس به جام‌جم گفت:‌ قبل از عید کار در این سریال را شروع کردم که داستان دو خانواده را موازی هم روایت می‌کند و به نوعی اختلافات آنها را به نمایش می‌گذارد.

وی درباره مکان تصویربرداری این سریال توضیح داد:‌ برخلاف تصور این‌که چون نام این سریال «جاده چالوس» است و باید در شمال تصویربرداری شود، بیشتر سکانس‌های آن در تـــهران تصویربرداری می‌شود.

شاهرخ‌شاهی درباره روند تصویربرداری بیان کرد: کارها براساس برنامه پیش می‌رود و نکته مثبت این کار این است که تدوین و صداگذاری همزمان با تصویربرداری انجام می‌شود تا سریال زودتر برای پخش آماده شود.

وی ادامه داد: بازی کردن در کنار یک گروه خوب، حرفه‌ای و صمیمی جالب و دوست‌داشتنی است. احمد معظمی کارگردان و علیرضا داوری به عنوان تهیه‌کننده فضای مثبتی در پشت صحنه ایجاد کرده‌اند و البته بازی در کنار بازیگرانی چون بیژن امکانیان، فاطمه گودرزی، سعید پیردوست و دیگران لذتبخش است.

شاهرخ‌شاهی درباره تفاوت نقش مسعود در این مجموعه تلویزیونی با نقش‌های دیگرش در دیگر آثار نمایشی گفت: نقش مسعود شبیه دیگر نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده‌ام، نیست و شخصیت مسعود پیچیدگی‌ها و فراز و نشیب زیادی دارد.

جاده چالوس داستان یک خانواده است که در تهران زندگی می‌کنند، اما پدر خانواده به علت بی‌تدبیری شریکش ورشکست می‌شود، او باید از همه شاکیان رضایت بگیرد. در این بین به همسرش محبوبه در جاده چالوس رستورانی متروک ارث می‌رسد و... نقش پدر را بیژن امکانیان و نقش محبوبه را فاطمه گودرزی بازی می‌کنند.

نیما شاهرخ‌شاهی تاکنون در سریال‌هایی مانند فاصله‌ها، ملکوت و مرد نقره‌ای بازی کرده است. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها