دردسرهای عظیم مناسبتی نیست

سریال جدید نویسنده «دودکش» برای شبکه 3

سریال جدید نویسنده «دودکش» برای شبکه 3
کد خبر: ۶۷۵۹۴۹
سریال جدید نویسنده «دودکش» برای شبکه 3

برزو نیک‌نژاد کارگردان سریال جدید شبکه سه سیما با نام موقت «دردسرهای عظیم» متن این مجموعه را نزدیک به فضای ذهنی‌اش دانست.

برزو نیک نژاد کارگردان مجموعه «دردسرهای عظیم» گفت: به نظرم روابط بین آدم‌ها و کاراکترهای موجود در پیرامونمان به خوبی در قصه ای که آقایان کاظمی پور و جلالی نوشته‌اند، نمود یافته است. این دوستان از جمله نویسندگانی هستند که طی سال‌های اخیر متن‌های قوی و خوبی نوشته‌اند که جزو کارهای موفق بوده است. اگرچه دنیای کمدی حال و هوا و فضای کاملا متفاوت و جداگانه‌ای دارد، اما با خواندن داستان آنها احساس کردم که می‌توانیم نگاهمان را به هم نزدیک کنیم.

فیلمنامه نویس سریال «دودکش» با اشاره به این که در این سریال تنها کارگردانی آن را برعهده دارد و این از بار فکری او کم می‌کند، ادامه داد:به دلیل این که در این سریال تنها کارگردان هستم، می توانم با فراغ بال و آرامش بیشتری کارم را دنبال کنم. همچنین وقتی دو تهیه کننده خوب و حرفه‌ای که فیلمنامه را می فهمند سریال را همراهی می کنند، خیالم راحت تر هم می شود. نویسندگان سریال هم تاکنون بارها و بارها امتحانشان را پس داده اند. به ویژه در اینجا که قرار است متن به صورت به روز و داغ به دستمان برسد حساسیت متن بیشتر هم می شود.

این نویسنده و کارگردان با اشاره به این که تاکنون بیش از 6 قسمت سریال نوشته شده است، افزود:

فیلمنامه سیناپس کاملی دارد و ما می دانیم که قصه چه مسیری را طی می کند و در هر قسمت چه اتفاقی می افتد.

وی در پاسخ به این که آیا این سریال ویژه مناسبتی خاص تهیه و تولید می شود یا نه، بیان داشت: برآورد تقریبی ما برای تولید این مجموعه حدود 3 ماه و نیم است و قرار نیست سریال برای پخش در مناسبتی خاص ساخته شود. اما نه به این معنی که فرصت خیلی زیادی برای ساخت آن داریم. مطمئنا هر چیزی نقطه پایانی دارد و در شرایط فعلی تلویزیون باید محکم و با جلب اعتماد کاری را به دست گرفت. از تجربه های قبلی در کارهای جدید بهره برد. زیرا معمولا زمان محدودی برای ساخت آثار در نظر گرفته می شود.

دردرسرهای عظیم (با نام موقت) کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست و مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، الناز حبیبی، مریم سعادت، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی و اشکان اشتیاق در آن ایفای نقش می کنند. این سریال در 26 قسمت 45 دقیقه ای مراحل تولید خود را پشت سر می گذارد. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها