مهراب قاسم‌خانی این روزها در حال نگارش سریال «تلفن» برای شبکه سه سیماست و به گفته وی این سریال تا دو سه ماه دیگر وارد پیش‌تولید می‌شود.
کد خبر: ۶۷۵۶۲۷
دشواری های دهه 60 در «تلفن» قاسم خانی

در رابطه با نگارش مجموعه جدید خود برای تلویزیون توضیح داد: فیلمنامه «تلفن» مراحل اولیه نگارش را سپری می‌کند و تاکنون شش قسمت از این مجموعه نگارش شده است.

او همچنین به قصه «تلفن» اشاره کرد و گفت: ماجرای این فیلمنامه به تلفن مربوط است که در دو مقطع زمانی اواخر دهه 60 و حال می‌گذرد. در دهه 60 و در یک محله قدیمی که فاقد هرگونه وسیله ارتباطی است، یک خط تلفن نصب می‌شود که با خود، داستان‌های جذابی را به همراه می‌آورد.

قاسم‌خانی افزود: بخش اصلی فیلمنامه به اواخر دهه‌ی 60 مربوط می‌شود و بخش دیگر نیز مربوط به زمان حال و اینکه مقایسه شرایط زندگی مردم در آن زمان و این زمان چگونه بوده است. سال‌ها پیش شرایط سختی برای استفاده از تلفن داشتیم و تلفن را با هزینه زیادی به شکل آزاد می‌خریدیم .

قاسم‌خانی همچنین در توضیح این مطلب افزود: در سال‌های دهه 60 شرایط زندگی و آسایشی که مردم اکنون دارند، نبود.

مهراب قاسم‌خانی در پایان گفت‌وگوی خود مجموعه طنز «تلفن» را تنها کار جدید خود برای تلویزیون عنوان کرد و گفت: اگر هم طی این مدت کاری صورت بگیرد، در حد مشاوره خواهد بود.

سریال 26 قسمتی «تلفن» تازه‌ترین نوشته‌ی مهراب قاسم‌خانی است که قرار است به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی برای شبکه سه سیما ساخته شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها