رئیس آموزش و پرورش منطقه زبرخان شهرستان نیشابور از عمل نیکوکارانه زنی که دیه فرزند خود را برای ساخت مدرسه به آموزش و پرورش اهدا کرده است، خبر داد. مجتبی هدایتیان در این باره به فارس گفت: این زن طیبه یاوری نام دارد و دیه 65 میلیون تومانی فرزندش را هدیه کرد تا این پول در زمینه ساخت چند کلاس آموزشی در دبستان معصومه خمسه شهرک امام رضا (ع) هزینه شود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند