شبکه‌های مختلف تلویزیون بـــــرنامه‌های ویژه‌ای را به مناسبت ایام اعتکاف آماده کرده‌اند که پخش آنها از امروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۹۰۳
اعتکاف در قاب شبکه‌های تلویزیونی

برنامه «سلوک منتظران» امروز و چهارشنبه ساعت 19 و 40 دقیقه و در روز پنجشنبه ساعت 18 و 10 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. از دیگر برنامه‌های این شبکه می‌توان به «حریم کبریا» و «پدران آسمانی» اشاره کرد.

برنامه «کوی محبت» از امروز به مدت سه روز ساعت 19 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. برنامه‌های «پابوس» و «آیینه خانه» هم در بخش‌هایی به موضوع اعتکاف می‌پردازد. شبکه سه در مستند «نبرد سه روزه» تصویری از جنگ میان خوبی و بدی را به نمایش می‌‌گذارد. این برنامه سه‌شنبه هفت بامداد پخش می‌شود. پخش برنامه «پنجره‌ای به بیکرانه‌ها» هم که از روز جمعه آغاز شده تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

شبکه تهران هم برنامه‌های «خلوت دل»، «دست نیاز»، «معتکف» و «آسمان‌هایی چه نزدیک» را برای پخش در ایام اعتکاف آماده کرده است.

شبکه قرآن و معارف هم که از اول رجب پخش برنامه «آینه در آب» را آغاز کرده، در این برنامه به موضوع اعتکاف می‌پردازد. این شبکه همچنین پخش سخنرانی‌های مذهبی با موضوع اعتکاف و تولید میان برنامه‌هایی با همین موضوع را برای پخش آماده کرده است. همزمان با ایام البیض برنامه‌های «مسیر پرواز» و «روشنا» به ترتیب از شبکه چهار و جام‌جم پخش خواهد شد. (روابط عمومی تلویزیون)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها