متهم اصلی پرونده ترانزیت و فروش کوکایین که توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده است می‌گوید: این‌ها برای جشن یک میلیاردی دستخوشی برای دوستانم بود تا بدانند من خیلی پولدار هستم.
کد خبر: ۶۷۲۲۱۸

جام جم سرا:
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از یکسال کار اطلاعاتی موفق شدند یکی از بزرگ‌ترین توزیع کنندگان ماده مخدر کوکایین را که کلکسیونی از جرایم را در پرونده‌اش دارد، شناسایی و دستگیر کنند. این متهم که «ح. پنجک» نام دارد ۳۲ ساله است و در طول یک دهه شرارت و خرید و فروش مواد مخدر ۱۷ بار از سوی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی دستگیر شده است.
به نقل از مهر، این شرور که ۴۰ میلیارد تومان پول از طریق اقدامات غیرقانونی و مواد مخدر به دست آورده بود در یکی از مهمانیهای خود یک میلیارد تومان هزینه کرد تا بگوید میلیاردر شده است.
در ادامه گفت‌وگو با این متهم را بخوانید:

- چه شد به فکر توزیع کوکائین افتادی و این مواد را از کجا تهیه می‌کردی؟
*خرید و فروش شیشه دیگر درآمد زا نبود و من برای اینکه پولدار شوم به دنبال کوکائین رفتم. این مواد را از طریق رابط‌ها وارد و در تهران توزیع می‌کردم.
- مشتری‌هایت چه کسانی بودند؟
*مشتری‌های کوکائین افراد عادی نیستند. قیمت هر گرم کوکائین از ۱۲۰ هزار تا ۲۴۰ هزار تومان است و هرکسی نمی‌تواند این مواد را استفاده کند. بیشتر مواد را در شمال شهر توزیع می‌کردیم.
- چقدر از این راه پول به دست آوردی؟
*رقم دقیقش را نمی‌دانم. من زیاد پول نقد نگه نمی‌داشتم و با این پول‌ها خانه، ویلا و خودرو می‌خریدم.
- در مهمانی یک میلیاردی چه گذشت؟
*یک مهمانی ساده بود برای دست خوش. خواستم دوستانم بدانند چقدر پول دارم و بگویم بزرگ شده‌ام. این مهمانی را برای دوستانم گرفتم و برایشان سنگ تمام گذاشتم. از پولداری لذت می‌بردم.
- چند بار دستگیر شدی؟
* ۱۷ بار از سوی نهادهای مختلف دستگیر شدم اما بیشترین بار توسط پلیس دستگیر شدم.
- چگونه آزاد می‌شدی؟
*دراین باره نمی‌خوام حرف بزنم اما برخی اوقات با گذاشتن وثیقه آزاد می‌شدم.
- هنگام دستگیری چرا مقاومت کردی و قصد فرار داشتی؟
*پلیس می‌خواست هیجان را زیاد کند به همین دلیل شلیک هوایی انجام داد. اگر فرار نمی‌کردم که‌‌ همان لحظات اولیه گیر می‌افتادم. خواستم فرار کنم و بگویم مواد برای من نیست که از سوی ماموران دستگیر شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
عجب آدم پررویی!! راستی نگفت چطور آزاد می شد؟؟؟؟؟

نیازمندی ها