تلنگری به خود و دیگران

وای بر کم فروش وای بر فحاش

متهمان ​چند روز پس از جنایت، دستگیر و یکی از آنها به قتل اعتراف کرد

اعتراض به فحاشی مرد شرور به قتل انجامید

پسر جوان زمانی که به فحاشی دو مرد شرور اعتراض کرد، با ضربات چاقوی یکی از متهمان جان باخت.
کد خبر: ۶۷۰۸۳۴

به گزارش پلیس آگاهی تهران، ساعت 21 روز چهارم اردیبهشت، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 درگیری منجر به ضرب و جرح در خیابان دامپزشکی به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اعلام شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد طی یک نزاع و درگیری، دو نفر از جوانان منطقه دامپزشکی، خیابان طوس به نام‌های امین و پیمان، به‌دلیل اصابت ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع شرارت، دستگیری دو نفر از افراد سابقه‌دار خیابان دامپزشکی به نام‌های حسن و محمود که در نزاع شرکت داشته و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح امین و پیمان کرده بودند در دستور کار ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت​. در ادامه این تحقیقات یکی از متهمان به نام محمود روز یازدهم اردیبهشت دستگیر شد.

همزمان با دستگیری محمود، از بیمارستان محل مداوای امین و پیمان به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اعلام‌شد پیمان، دیگر جوان مجروح به علت ضربات ناشی از چاقو به سینه و گردن جان باخته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران، پرونده همراه محمود ـ متهم پرونده ـ برای رسیدگی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

محمود در اظهارات اولیه منکر جنایت شده حسن را به‌عنوان عامل قتل معرفی کرد، اما با تحقیقات میدانی از محل جنایت و اظهارات شاهدان متهم لب به اعتراف گشوده و به جنایت اعتراف کرد.

متهم گفت: با یکی از دوستانم به نام حسن در حال صحبت بودیم که درگیری لفظی پیدا کردیم. در همین زمان دو نفر از بچه‌محل‌ها به نام امین و پیمان به ما اعتراض کردند و من و حسن که تا آن زمان باهم درگیر بودیم به دعوای خود پایان داده و با امین و پیمان درگیر شدیم.

متهم افزود: محمود با امین و من نیز با پیمان (مقتول) درگیر شدم. با شدت پیدا کردن درگیری، محمود با چاقویی که از داخل خودروی خود آورده بود چند ضربه به امین زد و من نیز پس از بازگشت به داخل خانه و برداشتن چاقو، چند ضربه به پیمان زدم. با اعترافات محمود، دستگیری حسن نیز در دستور کـــار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و این متهم در محل سکونتش دستگیر شد. حسن پس از انتقال به اداره دهم در خصــوص انگیزه درگیری خود با قاتل به کارآگاهــان گفت: چند روز پیش محمود گوشی تلفن همراه مرا گرفت اما آن را به بهانه‌های مختلف پس نمی‌داد.

روز درگیری برای گرفتن گوشی تلفن همراه به در خانه محمود رفته و از وی خواستم تا گوشی تلفن همراهم را پس دهد که بر سر این موضوع با هم درگیری لفظی پیدا کردیم. در همین زمان، دو نفر از جوانان محل به ایجاد سر و صدا در محل و فحاشی با صدای بلند از سوی من و محمود اعتراض کردند و همین موضوع انگیزه درگیری ما با آنها شد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این باره گفت: با اعتراف هر دو متهم به مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهمان در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها