در پی برخورد دو قطار در متروی سئول، حدود 170 نفر در این حادثه مصدوم شدند.
کد خبر: ۶۶۹۴۶۰

به گزارش پلیس کره‌جنوبی، یکی از این قطارها درحال ترک ایستگاه بود که قطار دیگر با آن برخورد کرد و موجب شد یک واگن قطار از ریل خارج شود و مسافران مسیر کوتاهی را از روی ریل عبور کنند.

همچنین گفته شده است بسیاری از مجروحان این حادثه هنگام خروج و پریدن از واگن به ریل دچار آسیب شده‌اند.

این حادثه تنها دو هفته پس از حادثه واژگونی و غرق شدن یک کشتی مسافربری و کشته و ناپدید شدن 300 نفر از سرنشینان آن رخ داد. / ایسنا

رانش زمین 250 نفر را در افغانستان کشت

ولایت بدخشان یکی از حادثه‌خیزترین مناطق افغانستان است که حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، برف‌کوچ(بهمن) و رانش زمین همواره باعث تلفات جانی و خسارت مالی ساکنان آن می‌شود.

فرمانده پلیس ولایت بدخشان افغانستان اعلام کرد: بر اثر رانش زمین در روستای آب خشک «ولسوالی ارگو» دست‌کم ۲۰۰ خانه ویران شده و حدود ۲۵۰ نفر نیز زیر‌گل و خاک مدفون شده‌اند.

فضل‌الدین عیار به بی‌بی‌سی گفت که این حادثه حوالی ظهر به وقت محلی رخ داده و انتظار نمی‌رود کسانی که در زیر گل و آوار باقی مانده‌اند، زنده باشند.

عیار تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ خانه دیگر نیز در معرض تهدید قرار داشت که نیروهای پلیس ساکنان منطقه را از آنجا بیرون برده‌اند و اکنون مردم در فضای باز به سر می‌برند.

نیروهای پلیس توانسته‌اند مقدار اندکی مواد غذایی و آب آشامیدنی میان مردم توزیع کند و باید به آسیب‌دیدگان کمک فوری شود.

فرمانده پلیس ولایت بدخشان گفت که روستای آب‌خشک در دره‌ای که از تپه‌های گلی تشکیل شده قرار گرفته که بارش باران، باعث رانش این تپه‌ها شده است.‌/‌ بی‌بی‌سی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها