مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برنامه جدید دولت برای افزایش انصرافی‌های یارانه خبر داد و گفت: براساس طرح جدید، مردم می‌توانند مدت زمان انصراف خود از دریافت یارانه نقدی را تعیین کنند و دولت نیز بر طبق همان انتخاب، در واریز یارانه نقدی عمل خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۸۶۴۷

محسن بهرامی‌ارض‌اقدس در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: دولت بنا دارد تا به صورت مجدد با تشکیل نوعی دیگر از کمپین و ایجاد تشکل‌هایی مثل میهن یاران محیط زیست، میهن یاران آموزش یا میهن یاران سلامت، بار دیگر از مردم برای انصراف از دریافت یارانه نقدی دعوت کند.

وی افزود: برخی مردم مایل هستند که به نفع اهداف خاصی از دریافت یارانه نقدی کنار روند. بنابراین، دولت این تدبیر را اندیشیده که مردم برای هر موردی که دلخواه‌شان است، یارانه‌شان را تخصیص دهند. وی تصریح کرد: در عین حال، مردم می‌توانند یارانه خود را برای مدتی کوتاه و مشخص یا همیشه، به این امور اختصاص دهند و برای مدتی کوتاه از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

بهرامی‌ارض‌اقدس افزود: فکر می‌کنم که اگر این طرح پخته و آماده شود، شاهد خیل عظیمی از افرادی باشیم که به نفع این امور کنار می‌روند و دولت را کمک می‌کنند تا در انجام برنامه‌های خود موفق باشد. وی اظهار کرد: البته بخشی از جامعه نیز پیش از اعلام نرخ حامل‌های سوخت ثبت‌نام کردند؛ چراکه افزایش نرخ باعث شده بود که فضای نگرانی از اثر قیمت حامل‌ها و شیب افزایش آن به‌وجود آید، بنابراین عده‌ای به طور احتیاطی برای دریافت یارانه ثبت نام کردند و منتظر شدند که اگر قیمت سوخت افزایش چشمگیری مانند دور اول هدفمندی که قیمت 4 برابر شد، داشت، یارانه را برای جبران هزینه خود دریافت کنند. به گفته بهرامی‌ارض‌اقدس، هم‌اکنون که مشخص شده افزایش نرخ حامل‌های سوخت چشمگیر نبوده و شیب آن ملایم است، ممکن است مردم مایل باشند انصراف دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها