شهردار بجنورد گفت: نوشتن یک تبصره اشتباه در قرارداد بین این شهرداری با پیمانکار پروژه پل غیرهمسطح بجنورد، مرکز خراسان شمالی، ۵۵ میلیارد ریال هزینه اضافی برای شهرداری این شهر در پی داشت.
کد خبر: ۶۶۸۴۵۴
اشتباه تایپی که ۵۵ میلیارد ریال آب خورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روح الله براتیان، گفت: برابر قرارداد شهرداری با پیمانکار مرتبط، شهرداری موظف شده بود هزینه‌های تحمیلی جانبی طرح را بر اساس تعدیل سال 90 پرداخت کند.

وی افزود: در تایپ، سال تعدیل در متن قرارداد، به جای 90، 87 قید شده و بابت همین اشتباه تایپی، پیمانکار بابت این تعدیل 55 میلیارد ریال از شهرداری طلبکار شده که پذیرفتنی نیست.

شهردار بجنورد افزود: پیمانکار نیز به صورت ضمنی این مشکل را قبول کرده، اما حاضر نیست از خواست خود کوتاه بیاید و در پی دریافت تعدیل براساس سال 87 است و شهرداری نیز توان پرداخت این اعتبار را ندارد.

براتیان افزود: با این اختلاف که ناشی از اشتباه تایپی است، افزون بر این‌که شهرداری باید 55 میلیارد ریال هزینه مالی به پیمانکار بپردازد، طرح نیز با این اختلاف از چهار ماه قبل تا کنون متوقف مانده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا با نشست‌های مداوم با پیمانکار طرح پل غیرهمسطح شهر بجنورد، این طرح در مرکز استان خراسان شمالی، بار دیگر وارد مرحله اجرایی شود.

اجرای طرح پل غیرهمسطح در چهارراه شهدای بجنورد، از مرداد سال 90 آغاز شده و برابر برنامه زمان بندی شهرداری، این طرح می‌باید در دی ماه سال 92 به اتمام می‌رسید که از دی ماه پارسال تا کنون، به علت اختلاف 130 میلیارد ریالی پیمانکار و شهرداری متوقف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نیما
Germany
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
واقعا مشخصه سهوی بوده! مثل قبوض انرژی و حساب و كتاب بقال سركوچه كه همیشه بیشتر حساب میكنن! چرا یكبار محض رضای خدا این اشتباهات سهوی كمتر حساب نمیكنه!؟ ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها