علی کریمی کماکان یکی از جذاب ترین چهره های فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۷۸۷۰
جذابترین چهره نقل و انتقالات در راه پرسپولیس

این در حالی است که ادامه همکاری او با تراکتور و بازگشت او به تهران دیگر مسئله ای است که احتمالا در همین خردادماه تکلیفش مشخص می‌ شود.

علی کریمی در صورت ابقای علی دایی به عنوان سرمربی در پرسپولیس شانسی برای بازگشت به جمع قرمزها ندارد چرا که مصاحبه های تند او در سال گذشته اجازه صلح بین وی و علی دایی را می‌ گیرد. با این حال نباید از یاد ببریم که به هر حال کریمی بعد از یک فصل خوب در تراکتور یک ستاره غیرقابل چشم پوشی است و بعید نیست که پرسپولیس برای جلب رضایت هواداران هم که شده مقدمات بازگشت کریمی به پرسپولیس را فراهم کند.

کریمی در حال حاضر کماکان مشغول تمرینات بدنسازی است تا خود را روی فرم نگه دارد منتظر تحولات پرسپولیس خواهد بود، اینکه کدام گروه اختیار پرسپولیس را در دست بگیرد در آینده کریمی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. نکته مهم فرد پرسپولیسی نزدیک به تیمی است که قرار است مدیریت پرسپولیس را در دست داشته باشد. اگر دوستان حمید استیلی سر کار بیایند آن وقت است که علی کریمی به پرسپولیس نزدیک تر خواهد شد،

این را هم فراموش نکنید که خود تراکتور هم یک گزینه غیرقابل چشم پوشی برای کریمی است، جایی که مردم به او علاقه ویژه ای دارند و می‌ خواهند که جادوگر کماکان عضو تیمشان باقی بماند.(افکار نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
ایشان بیشتر برای مطبوعات جذاب است و نه برای فوتبال ایران!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها