امین حیایی و بهاره رهنما بهترین بازیگران مرد و زن

«پایتخت 3» جوایز را درو کرد

در مراسم معرفی برترین‌های نوروز سیما، مجموعه تلویزیونی پایتخت 3 بیشترین جوایز را از آن خود کرد. همچنین امین حیایی و بهاره رهنما (بازیگران سریال خوب، بد، زشت) به عنوان بهترین بازیگر مرد و زن مجموعه‌های نمایشی نوروز انتخاب شدند.
کد خبر: ۶۶۵۶۵۸
«پایتخت 3»  جوایز را درو کرد

در مراسم معرفی برترین‌های نوروز سیما که عصر دوشنبه - اول اردیبهشت‌ماه - برگزار شد، سریال پایتخت 3 بیشترین جوایز را از آن خود کرد و الهام غفوری، تهیه کننده این مجموعه جایزه این بخش را دریافت کرد.

سیرویس مقدم کارگردان پایتخت به عنوان بهترین کارگردان معرفی شد. همچنین نسرین نصرتی و مهران احمدی، بازیگران این سریال به عنوان بهترین بازیگران زن و مرد نقش مکمل مجموعه‌های نمایشی انتخاب شدند.

طراح صحنه، طراح و مجری گریم، آهنگساز و محسن تنابنده نیز به عنوان طراح، بازیگردان، مشاور کارگردان، سرپرست نویسندگان و بازیگر پایتخت 3 نیز به عنوان بهترین‌های هر بخش انتخاب و جوایزی را دریافت کردند.

همچنین در بخش بهترین بازیگران مجموعه‌های نمایشی، پس از معرفی امین حیایی و بهاره رهنما به عنوان بهترین بازیگر زن و مرد، از علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، هدایت هاشمی، هومن حاج‌عبداللهی، ریما رامین‌فر و ننگ هانگ ژانگ مجموعه بازیگران پایتخت 3 تقدیر شد.

جایزه ویژه هیات داوران در بخش برنامه‌های ترکیبی و مسابقه به برنامه قند پهلو از شبکه آموزش و در بخش کودک و نوجوان به برنامه کلاه‌قرمزی 93 از شبکه دو تعلق گرفت.

در بخش بهترین ویژه برنامه تحویل سال، مجری، تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیونی برنامه سه ستاره شبکه سه انتخاب و از برنامه هفت سلام شبکه قرآن و معارف تقدیر ویژه شد.

در بخش برنامه ویژه شعار سال از تهیه کننده برنامه دریچه شبکه یک و در بخش برنامه‌های مرتبط به حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، از تهیه‌کننده برنامه نوروز کتاب بخوانیم شبکه 3 تقدیر شد.

برترین‌های نوروز سیما در بخش فیلم‌های تلویزیونی، کارگردان تله فیلم فصل تازه (سیما فیلم)، تهیه کننده فریادهای خاموش (شبکه دو) و نویسندگان فیلمنامه پنجره (شبکه دو) و سعید چنگیزیان برای بازی در تله فیلم دنیای بهتر (سیما فیلم)، معرفی شدند.

همچنین ریما رامین‌فر برای نقش‌آفرینی در تله فیلم چند روز بیشتر (سیما فیلم) به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شد.

در بخش دوبلاژ بهرام زند بهترین دوبلاژ فیلم سینمایی، غلامعلی افشاریه بهترین مدیر دوبلاژ مستند معرفی شدند.

در بخش بهترین صدابرداری و صداگذاری مشترکا صداگذاران مجموعه نمایشی پایتخت 3 و مجموعه نمایشی ما فرشته نیستیم شبکه تهران انتخاب شدند.

بهترین تدوین‌گر و تصویربردار هم از مجموعه تلویزیونی روزهای بد به در انتخاب شدند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بیتا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
با وجود احترامی كه واسه بهاره رهنما و امین حیایی قائلم ولی باید جایزه رو به محسن تنابنده و ریما رامین فر میدادن چون واسه پایتخت خیلی زحمت كشیدن به خصوص محسن تنابنده.درسته كه به صورت جداگانه ازشون تقدیر شد ولی این جایزه حق محسن تنابنده هس چون آچار فرانسه پایتخت بود.

نیازمندی ها