تصویربرداری سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» برای نمایش از شبکه چهار، در تهران آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۵۲۹۲
یادداشت‌نویسی شقایق‌دهقان در شبکه4 آغاز شد

این مجموعه نمایشی درباره زنی به نام شیواست که در وبلاگی به نام یادداشت‌های یک زن خانه‌دار تجربیاتش را می‌نویسد. او اتفاقات زندگی روزمره خود و اطرافیانش را در این وبلاگ منتشر می‌کند و خوانندگان وبلاگ درباره این رویدادها و تجربیات اظهارنظر می‌کنند.

این سریال در ۴۵ قسمت به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی ساخته می‌شود.

یادداشت‌های مجازی

به گفته تهیه‌کننده سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار، بازیگران این سریال سال گذشته انتخاب شدند، تست گریم در روزهای آخر سال 92 انجام شد و از دو روز پیش تصویربرداری آغاز شده است.

عفیفه درباره تولید این سریال گفت: دو روز است که تصویربرداری را در ساختمانی که لوکیشن اصلی سریال است، آغاز کرده‌ایم. یادداشت‌های یک زن خانه‌دار در هر قسمت یک داستان را روایت می‌کند.

وی افزود: سریال شش بازیگر اصلی دارد که نقش اصلی آن را شقایق دهقان بازی می‌کند. دهقان در این سریال شیوا نام دارد که با همسرش فرزاد زندگی می‌کند. نقش همسر شیوا را امیررضا دلاوری بازی می‌کند.

عفیفه با اشاره به این‌که در ساختمان محل سکونت شیوا و فرزاد، افراد دیگری هم زندگی می‌کنند، اظهار کرد: دیگر بازیگران این سریال محمد بهروزیان در نقش مسعود و فریبا جدی‌کار در نقش تهمینه هستند که نقش پدر و مادر شیوا را بازی می‌کنند. همچنین علی عامل‌هاشمی در نقش شهرام و پردیس احمدیه در نقش شادی به عنوان برادر و خواهر شیوا از دیگر ساکنان ساختمان و شخصیت‌های سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار هستند.

طراحی و سرپرستی نویسندگان این فیلمنامه را علیرضا کاظمی‌پور برعهده داشته است و گروهی از نویسندگان از‌جمله حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی‌وند، پریناز لطف‌الهی و نسیم عرب‌امیری وی را در نگارش این فیلمنامه یاری کرده‌اند.

عفیفه درباره رویکرد این سریال گفت: گرچه بهانه ما در این سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار در دنیای مجازی است و به‌کاربردهای اینترنت می‌پردازیم، اما مسائل انسانی و ارتباط‌های خانوادگی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: در این سریال زنی که در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده تصمیم می‌گیرد در شرایطی که امکان تاسیس کلینیک برایش وجود ندارد اطلاعات و تجربیاتش را در دنیای مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار‌دهد و به همین دلیل هر بار با ماجراهای متعددی روبه‌رو می‌شود. ارتباط این زن با مخاطبانش در دنیای مجازی و این نوع ارتباط که قبلا در سریال‌های تلویزیونی با این دیدگاه طرح و بررسی نشده، روایت‌های جذابی را رقم می‌‌زند.

پخش بعد از ماه رمضان

تصویربرداری این سریال آغاز شده است و بر اساس توضیحات عفیفه هنوز زمان پخش آن مشخص نشده است. این تهیه‌کننده درباره احتمال نمایش این سریال در ماه مبارک رمضان گفت: به نظرم چند روزی باید از شروع تصویربرداری بگذرد تا بتوانیم بر اساس سرعت کار، زمان اتمام تصویربرداری را مشخص کنیم. ضمن این‌که در ماه مبارک رمضان با تراکم برنامه‌ها و سریال‌های مختلف روبه‌رو هستیم؛ شبکه‌های یک، دو، سه و پنج حتما سریال ماه رمضانی خواهند داشت و امسال مسابقات جام جهانی فوتبال هم پخش خواهد شد. به همین دلیل ترجیح می‌دهم سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار زمانی به نمایش درآید که مخاطبان بتوانند سر فرصت آن را تماشا کنند.

عفیفه معتقد است، نمایش این سریال بعد از ماه مبارک رمضان ‌می‌تواند به جلب توجه مخاطبان بیشتر منجر شود.

کارگردانی سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار را مسعود کرامتی برعهده دارد، مجید گل‌سفیدی به عنوان مدیر تصویربرداری با تولید این سریال همکاری می‌کند، امیر زاغری طراح صحنه و سیدجلال موسوی طراح چهره‌پردازی سریال است. از دیگر عوامل آن می‌توان به‌پگاه ترکی طراح لباس، فرشید کیوانمهر مدیر صدابرداری، امیر ادیب‌پرور تدوینگر و افشین عزیزی به عنوان آهنگساز اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها