تصویربرداری مجموعه نمایشی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» سال آینده آغاز می‌شود، این سریال قرار است از شبکه چهار پخش شود.
کد خبر: ۶۵۶۵۰۵
شقایق دهقان خاطراتش را در شبکه 4 می‌نویسد

این سریال در 45 قسمت به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی ساخته می‌شود و هم‌اکنون آخرین مراحل پیش‌تولید آن انجام شده، بازیگران مشخص شده‌‌اند و بعد از تعطیلات نوروز تصویربرداری این سریال آغاز می‌شود. نقش اصلی این مجموعه را شقایق دهقان بازی می‌کند.

خانه‌داری و دنیای مجازی

مجموعه یادداشت‌های یک زن خانه‌دار برای شبکه چهار تولید می‌شود و به گفته اسماعیل عفیفه درباره یک زن خانه‌دار است که خاطرات و تفکراتش را در یک وبلاگ منتشر می‌کند.

در هر قسمت از این مجموعه یک داستان روایت می‌شود و همه داستان‌ها در آپارتمانی رخ می‌دهد که محل زندگی افراد متعددی است.

به گفته عفیفه، سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار شش بازیگر اصلی دارد. نقش اصلی این سریال را شقایق دهقان برعهده دارد و از دیگر بازیگران آن می‌توان به امیررضا دلاوری، علی عامل‌هاشمی و فریبا جدی‌کار اشاره کرد.

در این سریال شقایق دهقان نقش زنی را برعهده دارد که خاطرات روزانه‌اش را منتشر می‌کند، امیررضا دلاوری نقش همسر او را برعهده دارد. علی عامل‌هاشمی یکی از همسایه‌های این زوج است که از همسرش جدا شده و تنها زندگی می‌کند.

به گفته عفیفه تست گریم بازیگران در روزهای آخر سال 92 در حال انجام است، لوکیشن هم مشخص شده و با آماده شدن همه مقدمات، بعد از تعطیلات نوروز تصویربرداری این سریال آغاز می‌شود.

این تهیه‌کننده درباره داستان سریال گفت: داستان این سریال درباره یک زن خانه‌دار است که روان‌شناسی خوانده و از آنجا که برای تاسیس کلینیک سرمایه‌ای در اختیار ندارد، یک وبلاگ راه‌اندازی می‌کند و یادداشت‌هایش را در فضای مجازی برای علاقه‌مندان منتشر می‌کند. عده زیادی از طریق یادداشت‌های این زن خانه‌دار با ماجراها و تجربه‌هایی که برایش پیش می‌آید، آشنا می‌شوند و حتی راه‌حل‌های متعددی هم پیشنهاد می‌دهند. ارتباط این زن با مخاطبانش در دنیای مجازی و این نوع ارتباط که قبلا در سریال‌های تلویزیونی با این دیدگاه طرح و بررسی نشده، روایت‌های جذابی را رقم می‌‌زند.

این مجموعه از سوی گروهی از نویسندگان به سرپرستی علیرضا کاظمی‌پور در 26 قسمت نوشته شده است. عفیفه درباره داستان‌های این سریال گفت: گرچه بهانه ما در این سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار در دنیای مجازی است و به کاربردهای اینترنت می‌پردازیم، اما مسائل انسانی و ارتباط‌های خانوادگی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یک سریال آپارتمانی

یادداشت‌های یک زن خانه‌دار یکی از سریال‌های آپارتمانی تلویزیون است که همه ماجراهایش در یک ساختمان مسکونی رخ می‌دهد.عفیفه درباره ساختار و روند تولید این مجموعه گفت: این سریال ازجمله آثار آپارتمانی تلویزیون است و شاید بتوان فضای آن را با خانه سبز مقایسه کرد، با این تفاوت که در یادداشت‌های یک زن خانه‌دار مسائل روز جامعه مطرح می‌شود.

این تهیه‌کننده درباره کارگردانی مجموعه یادداشت‌های یک زن خانه‌دار از سوی مسعود کرامتی توضیح داد: این مجموعه که برای پخش از شبکه چهار سیما تولید می‌شود، ابتدا در قالب یک مجموعه نمایش ساده نگارش شده بود و شبکه چهار کارگردانی آن‌ را به حسن معجونی سپرد؛ ضمن این‌که فیلمنامه‌ این مجموعه چند بار بازنویسی شد تا این‌که دیدیم وجوه سریالی آن بیشتر شده است؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم کارگردانی آن‌ را به مسعود کرامتی بسپاریم، زیرا آقای معجونی گرفتار کارهای تئاتری‌اش شد. عفیفه درباره شروع تصویربرداری سریال پس از تعطیلات نوروز گفت: من پیش از این در تعطیلات نوروز کار کرده‌ام و تجربه به من ثابت کرده در این ایام میانگین کار خیلی قابل توجه نیست. گرچه بسیاری از همکاران ما در این ایام مشغول تصویربرداری هستند، اما محدودیت‌های زمانی باعث شده آنها استراحت نکنند.

این تهیه‌کننده ابراز امیدواری کرد بعد از تعطیلات نوروزی، تصویربرداری مجموعه یادداشت‌های یک زن خانه‌دار با انرژی و نشاط آغاز شود و همین امر به تولید یک سریال خوب
و دیدنی منجر شود.

«طوطی‌نامه» در شبکه 4 نوروزی شد

برنامه انیمیشن «طوطی نامه» که در 13 قسمت در شبکه چهار تولید شده در ایام نوروز از این شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، در این مجموعه داستان‌های طنز از دیوان مولانا، گلستان و بوستان سعدی، کلیله و دمنه و... به تصویر کشده شده است.

پوریا نیک‌منش این انیمیشن را با توجه به فرهنگ ایرانی و فضای داستان به شکل سنتی و نقالی کارگردانی کرده که ساخت آن سه سال طول کشیده است. انیمیشن طوطی‌نامه به تهیه‌کنندگی محمد شعشعی در 13 قسمت شش دقیقه تولید شده است.همچنین مجموعه «طربنامه عشق» سلسله مباحث استادان و صاحب‌نظران برجسته شعر و ادب فارسی را در نوروز 93 به تصویر می‌کشد.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، میرجلال‌الدین کزازی، نسرین فقیه ملک‌مرزبان، کوروش کمالی سروستانی، ابراهیمی دینانی، داوری اردکانی و بلخاری در این برنامه به عنوان کارشناس حضور دارند.

فیلم‌های سینمایی ایرانی «میزاک»، «گلچهره» و «استشهادی برای خدا» و تله‌فیلم «چند روز بیشتر» که در مرکز سیما فیلم تولید شده است در ایام نوروز از شبکه چهار به نمایش در می‌آید.فیلم میزاک را حسینعلی لیالستانی در سال 1387 کارگردانی کرده و باران کوثری، جمشید مشایخی، داریوش ارجمند و فاطمه معتمدآریا در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم گلچهره را وحید موسائیان کارگردانی کرده و مسعود رایگان، لادن مستوفی و هدایت هاشمی در آن بازی می‌کنند.

در این فیلم، اشرف خان صاحب سینمای کابل است که پس از سقوط دولت کمونیستی نجیب‌الله و تسلط مجاهدین بر کابل می‌خواهد سینمایش را بازسازی کند. اما یکپارچگی دولت دیری نمی‌پاید و جنگ‌های داخلی بار دیگر کابل را به خرابه تبدیل می‌کند و...در فیلم استشهادی برای خدا، جمشید هاشم‌پور، محسن تنابنده و احمد مهران‌فر بازی می‌‌کنند و علیرضا امینی آن را کارگردانی کرده است.

این فیلم درباره فتحی، راهبان قدیمی قطار است که در روزهای پایانی زندگی‌اش، برای جبران اتفاقات گذشته به روستای زادگاه خود باز می‌گردد. او درصدد جمع‌آوری استشهادی برای خداست تا آسوده بمیرد و...

در فیلم تلویزیونی چند روز بیشتر، سحر دولتشاهی، ریما رامین‌فر و آرش مجیدی ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم درباره زنی به نام فرشته است که چند سالی است شوهرش را از دست داده و با دخترش شیرین زندگی می‌کند. او به منظور گذران زندگی و تامین هزینه‌های آن به کار خیاطی مشغول است. اکنون دخترش در رشته پزشکی دانشگاه آزاد قبول شده، اما در روز ثبت‌نام دانشگاه متوجه می‌شود تمام پولی که برای ثبت‌نام پس‌انداز کرده در حسابش موجود نیست و...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها