امین حیایی و بهاره رهنما بهترین بازیگران مرد و زن

«پایتخت 3» جوایز را درو کرد

مدیر شبکه یک در مراسم تقدیر از عوامل «پایتخت3»: گفت: به علت شرایط سخت مالی، مجبور شدیم برای ساخت سریال از کمک حمایتکنندگان مالی استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۶۴۸۲۰
توضیح مدیر شبکه یک درباره اسپانسر «پایتخت 3»

مراسم تقدیر و تشکر از برترین های اجرایی طرح مسیر سبز ساحل پاک، شهرداران دماوند و آب سرد و عوامل سریال پایتخت 3 پنجشنبه گذشته در اردوگاه شهید مصطفی خمینی گیلاوند واقع در شهرستان دماوند برگزار شد. محمد هادی حیدر زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در این مراسم گفت: خیلی از مردم با شغل محیط بانی آشنا نبودند و کاری که سریال پایتخت 3 کرد این بود که کار 100 سال را در 15 دقفیقه انجام دهد.

مهدی فرجی مدیر شبکه اول سیما نیز در سخنانی گفت: به علت شرایط مالی سخت سال گذشته ناچار شدیم برای ساخت این سریال از کمک حمایت کنندگان مالی استفاده کنیم. برخی این برداشت را داشتند که در این سریال از طرف سازمان محیط زیست کمک مالی شده است ولی عرض می کنم که اینگونه نبود.

مدیر شبکه اول سیما ادامه داد: این حرکت از دل عوامل سریال پایتخت 3 جوشید، توجهی که داشتند و احساس دینی که به تک تک محیط بانان می کردند. تلاش های شما محیط بانان دیده می شود و شهادت این افراد ناراحت کننده است. (نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها