برنامه «سینما اکران» به دلیل سفر محمد حسین لطیفی به برزیل با مجری جدیدی به روی آنتن خواهد رفت. لطیفی، کارگردانی پروژه فرهنگی هنری «یار دوازدهم» را عهده‌دار است.
کد خبر: ۶۶۴۸۱۹
خداحافظی لطیفی با «سینما اکران»

فرشید نوابی، تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «سینما اکران» با اعلام این خبر توضیح داد: به دلیل سفری که برای محمدحسین لطیفی پیش آمده است، در ادامه‌ی پخش «سینما اکران» جایگزین جدیدی را خواهیم داشت.

این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه در ادامه چه کسی قرار است اجرای «سینما اکران» را برعهده گیرد؟ گفت: صحبت‌هایی با برخی هنرمندان و سینماگران داشته‌ایم و هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است، اما به‌زودی اعلام خواهیم کرد. کسی که اجرای این برنامه را بر عهده خواهد گرفت از اهالی معتبر و شناخته شده خواهد بود.


نوابی همچنین در پاسخ به اینکه آیا محمد حسین لطیفی پس از بازگشت از برزیل ادامه برنامه را اجرا خواهد کرد؟ گفت: محمد حسین لطیفی همیشه در برنامه «سینما اکران» جایگاه دارد، اما مشخص نیست که او پس از بازگشت، در این برنامه حضور داشته باشد؛ به جهت اینکه پس از اینکه فیلمش را بسازد، مشخص نیست که آیا دغدغه‌های دیگری هم داشته باشد یا نه و این منوط به تصمیم‌گیری خود اوست.


نوابی در ادامه از اضافه شدن آیتم‌های جدید به برنامه «سینما اکران» خبر داد و گفت: این آیتم‌ها بخش‌های متنوعی هستند؛ از جمله بررسی پشت صحنه فیلم‌های سینمایی، آیتم مربوط به بخش سینما و مردم که در آن اهالی سینما با مردم در ارتباط هستند، سینما خاطره نیز از دیگر آیتم‌هایی است که به تجدید خاطرات سینماگران قدیمی می‌پردازند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها