تولید و پخش برنامه تلویزیونی "یادگاری" به تهیه کنندگی مهران رسام در 52 قسمت دیگر ادامه می یابد.
کد خبر: ۶۶۴۴۳۰
52 «یادگاری» دیگر تولید می شود

به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، مهران رسام تهیه کننده برنامه تلویزیونی "یادگاری" از ادامه یافتن تولید آن در 52 قسمت دیگر خبر داده و گفت: ساخت برنامه یادگاری به دلیل استقبال مردم و ابراز لطف شان تا 52 قسمت دیگر ادامه پیدا می کند. تعدادی از موضوعات این برنامه را هم مشخص کرده ایم. برای مثال یک قسمت دیگر به موضوع دوستی می پردازیم. به مناسبت هفته معلم یکی از برنامه ها را به این موضوع اختصاص می دهیم. همچنین مردم هم ارتباط خوبی با برنامه دارند و بعضی از موضوعات هم بر اساس پیامک های بینندگان تعیین می شود.

وی درباره مشارکت مخاطبان در برنامه ادامه داد: حتی مردم دو سه مرتبه ترانه هایی را برای ما فرستادند که در برنامه هم پخش کردیم. بسیاری از هنرمندان هم با ما در تماس هستند. نظراتشان را منتقل می کنند و وقتی بعضی از آن ها اسمشان در برنامه گفته می شود زنگ می زنند و تشکر می کنند.

این تهیه کننده درباره چگونگی و معیارهای انتخاب موضوعات برنامه افزود: در برنامه یادگاری برای انتخاب موضوعات اتاق فکری تشکیل می شود که بر اساس مناسبت ها، نظرات مردم و... سوژه های جذاب و جالب را انتخاب می کنیم. نویسنده به نگارش آن ها مشغول می شود و همزمان تصویرها و عکس های مرتبط را هم از آرشیو گزینش می کنیم.

رسام در پاسخ به این که آیا لحن انشاگونه فضای برنامه را از صمیمیت با مخاطب دور نکرده است، بیان داشت: نه این طور فکر نمی کنم. زیرا تا به حال بازخوردهای مثبتی از بینندگان نسبت به این لحن دریافت کرده ایم و آن ها کار را به همین صورت دوست داشته اند. اتفاقا یکی از نکاتی هم که بعضی از دوستان هنرمند ما تماس می گیرند و به آن اشاره می کنند، استفاده از همین لحن است. در هر برنامه بیش از 1300 پیامک داریم و این نشان می‌دهد مردم برنامه را دوست داشته اند.

برنامه تلویزیونی یادگاری کاری از گروه سرگرمی و تفریحات شبکه سه سیماست که با اجرای مسعود فروتن پنجشنبه شب ها از ساعت 21 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. همچنین تکرار این برنامه شنبه ها ساعت 15.30 دقیقه پخش می شود. این برنامه با مراجعه به فیلم ها و سریال های دهه 60 و 70 برای بینندگان تداعی خاطره می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها