سحر زکریا که مدتی است بیشتر در تلویزیون و محصولات شبکه نمایش خانگی فعالیت دارد دلیل کم کاری اش در سینما را به مافیا مرتبط می داند.
کد خبر: ۶۶۴۲۴۴
سحر زکریا: از مافیای سینما بپرسید که چرا ما کم کار شده ایم

سحر زکریا گفت: در مورد 2 ـ 1 کار برای بازی صحبت کردم، اما هنوز چیزی قطعی نشده و قراردادی نبستم. در حال حاضر فقط «شوخی کردم» مهران مدیری را دارم. وی در پاسخ به این سوال که چرا اخیراً کم کار شده، توضیح داد: از مافیای کار و سینما بپرسید که چرا بعضی از بازیگران کم کار شده اند.

وی ادامه داد: در 3 ـ 2 سال اخیر کار در این حوزه کمی عجیب و غریب شده! به هر حال ما بعد از 20 سال کار دستمزدی داریم و تهیه کننده فکر می کند که چرا من را سر کار ببرد! او کسی را سر کار می برد که من نامشان را بازیگر نمی گذارم.

به همین دلیل است که در فیلم و سریال های اخیر اکثراً بازیگرها تغییری نمی کنند و تنوعی در آنها نمی بینیم، مگر 2 ـ 1 بازیگر قدیمی. دستمزدهای پیشنهادی به قدری پایین است که آدم فکر می کند اصلاً چرا باید با این رقم کار کنم!

از آنطرف فیلمنامه ها هم ضعیف است. بنابراین سعی می کنم تله فیلم کار کنم که 2 ساعت پخش و تمام شود. البته اگر کار و عوامل کار خوب باشند با دستمزد کم هم کار را قبول می کنم، اما واقعاً تا به حال برای من چنین چیزی محقق نشده. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها