جام جم در گفتگوی اختصاصی بررسی می‌کند

حسین هدایتی چقدر ثروت دارد؟

کد خبر: ۶۶۴۱۷۹
هدایتی: لازم باشد برگه فکس را منتشر می‌کنم

"اگر شرایط واگذاری به بخش خصوصی مهیا نیست چرا ملاقات آنهم با چندین گروه از جمله اینجانب را تکذیب می کنید بگوئید شرایط فراهم نیست؟" این صحبت حسین هدایتی است که در واکنش به اظهارات معاون وزیر ورزش و جوانان مطرح کرده است.

پس از آن که نصرالله سجادی اظهارات حسین هدایتی درباره جلسه‌ با مسئولان وزارت ورزش برای خرید پرسپولیس را تکذیب کرد، هدایتی به این تکذیبیه واکنش نشان داد.

بر این اساس، حسین هدایتی در متنی که در سایت هلدینگ استیل آذین ایرانیان منتشر شده در پاسخ به تکذیبیه دکتر سجادی گفته است: ما معتقدیم مسئولان وزارت ورزش بایستی به ما درس مردانگی و جوانمردی و صداقت دهند نه اینکه شاهد عدم صداقت باشیم، بنده هیچ ادعایی مبنی بر ملاقات با آقای نصرالله سجادی نداشتم بلکه همانطور که آقای سجادی فرمودند و من نیز در عرایضم در ایسنا گفتم با دکتر خادم مسؤل مستقیم تعیین تکلیف و خصوصی سازی در وزارت ورزش جلسه داشتم و با معاون حقوقی و پارلمانی وزیر محترم ورزش نیز چندین جلسه ملاقات داشتم که آخرین جلسه نیز منجر به ارسال قرارداد از طریق فاکس به دفتر اینجانب بوده که اگر لازم می دانید برای عموم منتشر کنم. این ملاقات و مذاکرات همانطور که در ایسنا عرض کردم فقط با وزارت ورزش و جناب آقای دکتر خادم نبوده بلکه با مسؤلین ذیربط در مجلس شورای اسلامی و وزارت اقتصاد و دارایی نیز به صورت مستقیم مذاکره شده است.

وی همچنین ادامه می‌دهد: سوال من این است که جناب آقای دکتر سجادی چرا شما اقدام به تکذیب این جلسات نمودید؟ مگر من گفتم با شما جلسه داشته‌ام؟ مگر آقای دکتر خادم قادر به تکذیب این جلسات نیستند که شما این مهم را بر عهده گرفته‌اید؟ و البته سوال آخر این که دلیل این همه تکذیب چیست؟ اگر شرایط واگذاری به بخش خصوصی مهیا نیست چرا ملاقات آنهم با چندین گروه از جمله اینجانب را تکذیب می کنید، بگوئید شرایط فراهم نیست.

هدایتی ادامه می‌دهد: در خصوص واگذاری پیمان مدیریت یا به هر شکل دیگر نیز بنده برای مذاکره و انجام وظیفه و همراهی با دولت محترم بعنوان یک شهروند داشته‌ام و همیشه آماده هستم و در غیر این صورت نیز ضمن قدردانی از زحمات وزارت محترم ورزش و جوانان آرزوی توفیقات بیشتر دارم . آقای سجادی ورزش کشور ما با مشکلات فراوانی روبروست، بخش خصوصی یک فرصت و یک بازوی کمکی است نه یک تهدید. بجای این همه تکذیب وقت بگذارید تا از فرصتها بهره ببرید. همانطور که مستحضرید در سال گذشته اینجانب افتخار حمایت و پشتیبانی از 14 فدراسیون را داشته ام، دریغ از یک تماس خشک و خالی!

وی در پایان می گوید: در واقع جای خالی شما را پر کرده ایم. انشاءلله تلاش کنیم دولت و بخش خصوصی همه با هم باشیم و در ورزش به مردم خدمت کنیم، نه اینکه تمام وقتمان را برای مقابله با هم صرف کنیم.( ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها