سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از کسب برتری 4 بر صفر این تیم مقابل السد قطر تاکید کرد؛ تیمش با این نتیجه همچنان امیدوار به صعود باقی ماند دست به کار بزرگی زد.
کد خبر: ۶۶۳۸۴۴

زلاتکو کرانچار که تیمش در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان‌ آسیا به یک پیروزی ارزشمند دست یافت،تصریح کرد:بازیکنان من کاملا دستورالعمل‌هایی را که به آنها داده بودیم اجرا کرده و سازماندهی تیم ما اجازه کار به تیم السد را نداد. هافبک‌های ما هم بخوبی بازیکنان خط حمله را تغذیه کردند.وی افزود: پیش‌بینی می‌کردیم امروز السد نتواند خوب بازی کند اما در رده نخست، کسب سه امتیاز برای ما اهمیت بسیاری داشت و به همین دلیل ما خیلی برای این بازی و کسب سه امتیاز آن برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم اما فشار این مسابقه به میزان قابل توجهی بالا بود و ما نیز باید تلاش می‌کردیم.

با کسب این نتیجه سپاهان در روز پایانی لیگ قهرمانان آسیا چنانچه در عربستان مقابل الهلال مغلوب نشود راهی مرحله بعد این رقابت‌ها می‌شود. کرانچار با اشاره به این مسابقه حساس گفت: با از سر‌گیری تمرینات خود، به مسابقه با الهلال در عربستان فکر می‌کنیم.

سپاهان در شرایطی به این نتیجه دست یافت که تراکتورسازی یکی دیگر از نمایندگان فوتبال کشورمان در مصاف با میزبان خود الاتحاد عربستان تن به شکست 2 بر صفر داد تا از راهیابی به دور بعدی بازماند. پس از این بازی سرمربی تراکتورسازی با اعلام این‌که اخراج میلاد فخرالدینی در شکست برابر الاتحاد تاثیرگذار بود، ابراز امیدواری کرد شاگردانش از حضور در این دوره از رقابت‌ها درس‌های زیادی گرفته باشند.تونی اولیویرا افزود: دلیل شکست ما در این مسابقه ده نفره شدن تیم بود. قبل از آن اتفاق همه چیز خیلی خوب پیش می‌رفت اما به یکباره پس از این که میلاد فخرالدینی از زمین اخراج شد، همه چیز را خراب کرد.سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: با شرایط سختی پای به مسابقه گذاشتیم و این شرایط سخت تاثیر خودش را روی بازیکنان گذاشت و بازیکنانم نتوانستند نمایش همیشگی‌شان را نشان دهند. الاتحاد تیم بزرگی است که در ضد حملات بسیار خطرناک است و توانست از همین حربه به موفقیت برسد.

از شرق آسیا چه خبر؟

اما در پایان دور پنجم این رقابت‌ها در منطقه شرق‌ آسیا در گروه E تیم پوهانگ کره‌جنوبی پس از کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل اوزاکای ژاپن 11 امتیازی شد و صعود خود را به دور حذفی قطعی کرد. اوزاکای ژاپن به همراه بوریرام تایلند و شاندونگ چین دیگر تیم‌های این گروه در روز پایانی برای صعود می‌جنگند. در گروه F نیز گرچه تیم اف سی سئول کره‌جنوبی یک بر صفر سنترال استرالیا را شکست داد و صدرنشین شد، اما تیم‌های سنفریس ژاپن و بیجینگ چین نیز به همراه سنترال همچنان به صعود امیدوارند. در گروه G شرایط منحصر به فردی حکمفرماست و هر چهار تیم جونبوک موتورز کره‌جنوبی، گوانگجو چین، ملبورن استرالیا و یوکوهامای ژاپن که به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند هفت امتیازی بوده و پیکارهای روز آخر آنها دیدنی خواهد بود. در گروهH نیز وسترن سیدنی و کاوازاکی ژاپن با 9 امتیاز در یک قدمی صعود قرار دارند اولسان هیوندای کره‌جنوبی با هفت امتیاز منتظر آخرین دیدار خود است و تیم گوئیژو چین از راهیابی به دور بعد بازمانده است.

برنامه روز پایانی

سه‌شنبه دوم اردیبهشت

گروه C: تراکتورسازی‌ ـ لخویای قطر (19 و 35 دقیقه)، العین امارات ـ الاتحاد عربستان(21)

گروه D: السد قطر ـ الاهلی امارات (20 و 30 دقیقه)، الهلال‌ ـ سپاهان(22 و 20 دقیقه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها