بارسلونا در کمتر از یک هفته برای دومین بار شکست خورد تا از قهرمانی درلالیگا هم فاصله بگیرد

ونگر: آرسنال با قهرمانی جام حذفی آرام می‌گیرد

آرسنال و سرمربی فرانسوی‌اش که به دلیل نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس به شدت تحت فشار هستند، شنبه‌شب به فینال جام حذفی انگلیس راه یافتند. جایی که به باور آرسن ونگر تنها با رسیدن به جام قهرمانی، آرام می‌گیرند.
کد خبر: ۶۶۲۶۰۳

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر انگلیس در شرایطی شنبه شب پیگیری شد که دیدار آرسنال و ویگان در پایان وقت‌های قانونی به تساوی یک بر یک انجامید تا کار به ضربات پنالتی بکشد، جایی که لوکاس فابیانسکی دروازه‌بان آرسنال با مهار دو ضربه پنالتی حریف زمینه پیروزی 5 بر 3 این تیم و راهیابی به فینال جام حذفی را فراهم کرد. پس از این بازی آرسن ونگر مربی فرانسوی و کهنه کار آرسنال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم چرا که از زیر این فشار بیرون آمده‌ام، اما کار ما هنوز تمام نشده و تنها با قهرمانی آرام می‌گیریم.

وی درباره شرایط دیدار با ویگان گفت:می دانستم بازی بسیار سختی است، ویگان منظم و بشدت فیزیکی بازی می‌کرد. آنها تا اینجای کار عالی ظاهر شده و با غلبه بر منچسترسیتی توانمندی خود را نشان داده بودند. بنابراین حتی اگر برابر این تیم می‌باختیم می‌گفتم سطح روحی و روانی مورد انتظارم را از بازیکنانم در این مسابقه دیدم.ونگر در مورد عملکرد فابیانسکی دروازه بان تیمش که در ضربات پنالتی دو ضربه را گرفت، گفت: او عالی بود و دروازه بان خوبی است،حتی در پنالتی‌هاییکه به گل تبدیل می‌شد او به سمت درست پرید. آرسنال در فینال این رقابت‌ها با برنده جدال هال سیتی و شفیلد یونایتد مسابقه می‌دهد.

بارسا روی نوار بدشانسی

روزهای بد بارسلونا ادامه دارد. این تیم پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا این بار در لالیگا برابر تیم رده سیزدهمی گرانادا یک بر صفر شکست خورد تا خیال آتلتیکو مادرید بابت ادامه صدرنشینی راحت شود.

پس از این دیدار آندرس اینیستا ستاره بارسلونا گفت: برای بارسلونا بدتر از این وجود ندارد که در کورس قهرمانی شکست بخورد. گرانادا از تک موقعیت‌های خودش گل زد و تمام تلاش ما نافرجام ماند. برخی مواقع توضیح دادن در مورد شکست سخت است. کنترل بازی در دست ما بود و همه کار برای گل زدن انجام دادیم اما بدشانس بودیم و به گل نرسیدیم.وی در مورد تاثیر حذف از لیگ قهرمانان روی این شکست افزود: داستان آن مسابقه با این بازی متفاوت است. امروز فقط راه دروازه را پیدا نکردیم. اگر واقعا آن مساله تاثیرگذار بود به آن اشاره می‌کردم.

آنچلوتی و جنگیدن برای 3 جام

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پیروزی پرگل تیمش در هفته سی و سوم لالیگا اظهار کرد: جنگیدن رئال برای سه جام لالیگا، حذفی و لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است.

آنچلوتی پس از پیروزی چهار بر صفر مقابل آلمریا گفت: بازی خوبی بود و پیروزی مهمی را به دست آوردیم. لیگ امسال بسیار خطرناک است چرا که تمام بازی‌ها سخت و دشوارند. پیروزی در هر پنج بازی پیش رو در لالیگا بسیار سخت است اما کاری است که ما باید بجنگیم. باید اعتراف کنم شکست بارسلونا هم خیال من را راحت‌تر کرد اما از شکست این تیم واقعا متعجب شدم. البته آنها در کنار آتلتیکو مادرید سرسخت‌ترین حریفان ما هستند. وی در مورد فینال جام حذفی اظهار کرد: الان نمی‌دانم که روز چهارشنبه چند تن از مصدومان ما به بازی خواهند رسید. ژابی را خواهیم داشت چرا که امروز محروم بود نه مصدوم. اما رونالدو در حال مداوا است. هیچکس نمی‌تواند جای او را پر کند. او ممکن است به این بازی برسد و اگر چنین نشود باید راه حل دیگری را پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها