موفوقات دست نیازمندان را گرفت

اعزام رایگان 200 زائر مستمند به عتبات

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 200 زائر بار اولی مستمند به برکت موقوفات مرتبط به‌صورت رایگان به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۳۳۸
اعزام رایگان 200 زائر مستمند به عتبات

حجت الاسلام احمد شرفخانی اظهار داشت: در نخستین کاروان زیارتی زائران حرم حسینی 200 تن از کسانی که تاکنون به عتبات عالیات مشرف نشده‌اند، اعزام خواهند شد.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح 200 نفر از واجدین شرایط در قالب 5 کاروان 40 نفره به عتبات عالیات اعزام خواهند شد، افزود: برای انتخاب این زائران اولویت‌هایی از قبیل؛ خدام ثابت و افتخاری بقاع متبرکه و امامزادگان، روحانیون و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه، خادمین ثابت مساجد، افراد واجد شرایط مناطق محروم و روستایی که همگی باید متأهل باشند، در نظر گرفته شده است.

شرفخانی گفت: هدف از اجرای طرح زیارتی زائران حرم حسینی، اجرای امینانه نیات واقفین در زمینه اعزام نیازمندان و محرومان به عتبات عالیات از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیشترین تعداد سهمیه استانی را با 15 نفر متعلق به استان تهران در طرح زائران حرم حسینی دانست و افزود: اعزام این 5 کاروان جمعه 29 فروردین از استان کرمانشاه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها