کلاهبرداری با فروش سکه‌های قدیمی تقلبی

دو نفر که با فروش سکه‌های قدیمی تقلبی به شهروندان از آنان کلاهبرداری می‌کردند، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۰۰۲۲

به گزارش معاونت اجتماعی پلیس آگاهی، فرمانده انتظامی شهرستان لنجان استان اصفهان در این باره گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با فروش سکه‌های قدیمی تقلبی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

رضا عرب‌عامری افزود: در تحقیقات مشخص شد شاکیان پیامک‌های تبلیغاتی درخصوص فروش سکه‌های قدیمی دریافت کرده و پس از تماس با ارسال‌کننده این تماس‌ها، با وی قرار گذاشته و اقدام به خرید این سکه‌ها کردند و پس از پرداخت پول، متوجه تقلبی بودن سکه‌ها شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: با جمع‌بندی اطلاعات، ماموران پلیس آگاهی دو متهم اصلی این پرونده را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ عرب‌عامری با بیان این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند، گفت: پلیس به شهروندان توصیه می‌کند به پیامک‌های فریبنده و وسوسه‌انگیز پاسخ نداده و به دنبال خرید سکه‌ها و آثار باستانی و قدیمی نباشند و در صورت برخورد با چنین مواردی موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها