مسعود جلالی گفت: برنامه‌ای نمایشی و گفت‌وگومحور با موضوع جانبازان آسایشگاه ثارالله با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا و پرویز پرستویی تولید می‌شود.
کد خبر: ۶۵۹۷۳۱
ساخت برنامه تلویزیونی درباره جانبازان با حضور حاتمی‌کیا

مسعود جلالی مدیر تولید برنامه‌های مذهبی از ساخت یک مجموعه نمایشی و گفت‌وگو محور درباره چگونگی زندگی جانبازان شیمیایی آسایشگاه ثارالله خبر داد.

وی درباره جزییات این برنامه افزود: ایده ساخت این برنامه از 18 بهمن ماه و در زمان عیادت جمعی از هنرمندان از جانبازان بیمارستان ساسان شکل گرفت که پس از بررسی آن، تصمیم به تولید آن گرفته شد.

جلالی اضافه کرد: این برنامه که هنوز نام آن نهایی نشده است در لوکیشن آسایشگاه جانبازان ثارالله و با حضور هنرمندان دفاع مقدس تولید می‌شود که در آن کلیه جانبازان با همان نوع پوشش، زندگی و استراحت و ... در آسایشگاه به نمایش درمی‌آیند.

به گفته این مدیر تولید، این برنامه در فاز اول در 4 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید می‌شود که در آن هنرمندان صاحب‌نام سینمای دفاع مقدس از جمله ابراهیم حاتمی‌کیا، پرویز پرستویی، سیدجواد هاشمی و .... قرار است که دعوت شوند.

جلالی تصریح کرد: هنرمندان سینما و تلویزون با حضور خود در این برنامه از مشکلات، سختی‌ها، حوادث ناگوار، اتفاقات ناگهانی چگونگی ساخت آثار دفاع مقدسی و ... صحبت می‌کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر کلیات فیلمنامه این برنامه نگارش شده و بازدید از لوکیشن‌های آن انجام شده و این اثر از اوایل اردیبهشت ماه آماده تولید می‌شود.

مدیر تولیداین برنامه، گفت: برای این اثر که مورد حمایت جمع کثیری از هنرمندان کشوری قرار گرفته است، هم‌اکنون در حال مذاکره با چند شبکه تلویزیونی هستیم که هنوز نهایی نشده اما با برنامه‌ریزی انجام شده در روز آزادسازی خرمشهر در خرداد ماه از رسانه ملی پخش می‌شود.

جلالی خاطر نشان کرد: تولید این برنامه با مشارکت یکی از بانک‌های کشور و دفتر تولید بازیکده انجام می‌شود که کامبیز دیرباز مجری طرح این اثر را بر عهده دارد.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها